Ηλιόπουλος σε Βίντα: «Θα προχωρήσουμε μαζί στον δρόμο που βαδίζει η ΑΕΚ»
Τι είπε ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΕΚ, Μάριος Ηλιόπουλος, στον Ντομαγκόι Βίντα μετά τη συμφωνία για νέο συμβόλαιο.
Όσο ακόμα αμφιταλαντεύομαι μεταξύ της γεωπολιτικής και του ποδοσφαίρου, βρέθηκα στην οικογένεια του Athletiko, συμβάλλοντας από μεριάς μου σε αυτό το πολλά υποσχόμενο ξεκίνημα.
Είμαστε εδώ για να δούμε ποδόσφαιρο, κατά κύριο λόγο, αλλά και την ΑΕΚ, μιας και είμαι κιτρινόμαυρος από κούνια.
Την τελευταία πενταετία ασχολούμαι επαγγελματικά με αυτό που μου άρεσε από τα παιδικά χρόνια, το ποδόσφαιρο, κάνοντας το χόμπι μου επάγγελμα.