«Ειρήνη και σεβασμός μεταξύ των εθνών» – Το συγκινητικό μήνυμα που άφησαν οι παίκτες του Ιράν στα αποδυτήρια
Οι ποδοσφαιριστές του Ιράν αποχαιρέτησαν το Λος Άντζελες μετά τα παιχνίδια τους στο Μουντιάλ 2026, αφήνοντας πίσω τους ένα συγκινητικό μήνυμα προς τις ΗΠΑ.