Διαμαντίδης για την επόμενη μέρα στον Παναθηναϊκό: «Όσοι αγαπάνε την ομάδα θα είναι εκεί»
Ο «3D» σχολίασε την έλευση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στην Αθήνα για λογαριασμό του «τριφυλλιού» και τόνισε ότι η συγκίνηση και η χαρά όσων αγαπούν την ομάδα υπήρξαν σε αφθονία.