Μετά από συνέντευξή της με τον Μαξ Φερστάπεν, στην Ισπανία το 2025, η Ρέιτσελ Μπρουκς δέχθηκε δεκάδες αισχρά μηνύματα και παραιτήθηκε από το Sky Sports.
Λίγες ώρες πριν την υπερειδική, οι οδηγοί έκαναν την προγραμματισμένη διαδικασία των αναγνωρίσεων και ετοιμάζονται για δράση στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026.