ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026: Ο Μητσοτάκης στο τιμόνι αγωνιστικού - «Τα γκάζια στις πίστες, όχι στο δρόμο»
Ο πρωθυπουργός βρέθηκε στην υπερειδική διαδρομή του Ράλλυ Ακρόπολις στο Ελληνικό, οδηγώντας και στέλνοντας μήνυμα για οδική ασφάλεια.