Ο νέος Αθλητικός διευθυντής του ΠΑΟΚ βρέθηκε στο γήπεδο της Τούμπας για να παρακολουθήσει την αναμέτρηση της Εθνική Ελπίδων έχοντας στο πλευρό του τον Αντρέ Βιερίνια.
Λέο Μάτος και Βιεϊρίνια πήγαν στα γραφεία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και είχαν την πρώτη τους σύσκεψη με τους Ιβάν, Γιώργο και Νίκο Σαββίδη και τη Μαρία Γκοντσάροβα.
Μέσω ανάρτησης στα social media, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ έστειλε το δικό της μήνυμα για τον ρόλο που θα έχουν πλέον οι Λέο Μάτος και Αντρέ Βιεϊρίνια στον «Δικέφαλο του Βορρά».
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ αναδιοργανώνεται και στο πλαίσιο αυτό ανακοίνωσε την επιστροφή του Λέο Μάτος στο πόστο του αθλητικού διευθυντή και την αναβάθμιση του Αντρέ Βιεϊρίνια ως τεχνικού διευθυντή!
Οι τρεις πολυαγαπημένοι πρώην ποδοσφαιριστές, μιλάνε στην κάμερα του Athletiko και απαντάνε στην ερώτηση για το τι συμβουλή θα έδιναν στον νεότερο εαυτό τους.