Με πράξεις ανθρωπιάς και κοινωνικής προσφοράς, ο Παναθηναϊκός βρέθηκε κοντα σε παιδιά που δίνουν τον πιο δύσκολο αγώνα, προσφέροντας στιγμες χαράς και αισιοδοξίας.
Οι 8 παίκτες του Παναθηναϊκού που είχαν γρίπη, επέστρεψαν από την Δευτέρα (29/12) σταδιακά στις προπονήσεις, με τον Κώστα Σλούκα να «τρέχει» για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό λόγω του προβλήματος στο γόνατο.