Και ο Φλικ στον... κύκλο των διαμαρτυριών της Μπαρτσελόνα: «Αδικηθήκαμε με την Ατλέτικο...»
Ο Χάνσι Φλικ εξέφρασε τις διαμαρτυρίες του για την αναμέτρηση με την Ατλέτικο Μαδρίτης, θεωρώντας ότι η Μπαρτσελόνα αδικήθηκε, ενώ απάντησε και τον Αλβάρο Αρμπελόα.