Ντεμπελέ: «Ο Μέσι ήταν ο πρώτος που μου έστειλε μήνυμα μετά την Χρυσή Μπάλα» (video)
Ο Ντεμπελέ μίλησε στο «France Football», όπου αποκάλυψε ότι ο Μέσι ήταν ο πρώτος που του έστειλε μήνυμα μετά την κατάκτηση της «Χρυσή Μπάλας».
Όλα τα νέα για τη Ligue 1. Βαθμολογίες, πρόγραμμα και αποτελέσματα αγώνων, δηλώσεις, αναλύσεις, video highlights και όλες οι ειδήσεις των ομάδων.