Οκόμπο: «Έχουμε ξαναχάσει πρώτο ματς playoffs - Θα χρειαστούμε περισσότερη ενέργεια»
Ο Έλι Οκόμπο, στις δηλώσεις του εν όψει του Game 2 με αντίπαλο τον Ολυμπιακό, τόνισε ότι η Μονακό πρέπει να έχει περσσότερη ενέργεια.
Ενημερωθείτε για όλα τα νέα της Μονακό στο μπάσκετ. Μεταγραφές, αγώνες, αποτελέσματα, δηλώσεις και όλες οι τελευταίες εξελίξεις στο Athletiko.gr.