Ποιά ομάδα έχει πάρει τους περισσότερους βαθμούς στα ντέρμπι στον α' γύρο της Super League
Ο απολογισμός των οχτώ ντέρμπι του πρώτου της Super League ανάμεσα σε Ολυμπιακό, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ και Παναθηναϊκό.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό στο ποδόσφαιρο.