Επίσημη η ανανέωση του Ζέλσον Μαρτίνς με τον Ολυμπιακό
Ο Ζέλσον Μαρτίνς θα συνεχίσει να φοράει τη φανέλα του Ολυμπιακού και μετά το καλοκαίρι του 2026, όπως γνωστοποίησε η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ.
Όλα τα νέα, οι αναλύσεις και τα highlights από τον κόσμο του ποδοσφαίρου. Super League, Champions League και όλα τα μεγάλα πρωταθλήματα, σε μία σελίδα.