Αργυρόπουλος στο Athletiko: «Κερδίσαμε μία πολύ μεγάλη ομάδα για την τρίτη θέση»
Με τα καλύτερα λόγια μίλησε στο Athletiko για τον Ολυμπιακό ο Στέλιος Αργυρόπουλος μετά τον μικρό τελικό στην Μάλτα, όμως τα συναισθήματα παρέμειναν ανάμεικτα.