Λέο Μάτος και Βιεϊρίνια πήγαν στα γραφεία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και είχαν την πρώτη τους σύσκεψη με τους Ιβάν, Γιώργο και Νίκο Σαββίδη και τη Μαρία Γκοντσάροβα.
Μέσω ανάρτησης στα social media, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ έστειλε το δικό της μήνυμα για τον ρόλο που θα έχουν πλέον οι Λέο Μάτος και Αντρέ Βιεϊρίνια στον «Δικέφαλο του Βορρά».
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ αναδιοργανώνεται και στο πλαίσιο αυτό ανακοίνωσε την επιστροφή του Λέο Μάτος στο πόστο του αθλητικού διευθυντή και την αναβάθμιση του Αντρέ Βιεϊρίνια ως τεχνικού διευθυντή!
Οι Αντελίνο Βιεϊρίνια, Μαρία Γκοντσάρεβα βρέθηκαν στην Πλατεία Αριστοτέλους και στις εορταστικές εκδηλώσεις για τη συμπλήρωση 100 χρόνων ζωής του ΠΑΟΚ.