Σε μια στιγμή έντονης συναισθηματικής φόρτισης, ο Γιώργος Αγγελόπουλος απευθύνθηκε στον κόσμο του Ολυμπιακού και τραγούδησε μαζί τους το γνωστό σύνθημα «μέχρι τέλους».
Μετά την ιστορική πρόκριση της Κόμο του Τάσου Δουβίκα στο Champions League, ο Σεσκ Φάμπρεγας πήρε τον λόγο και χάρισε μια από τις πιο συγκινητικές ομιλίες της σεζόν.