Αδιανόητα τα έσοδα της Μπαρτσελόνα από τις θέσεις VIP στο νέο γήπεδο

Η Μπαρτσελόνα περνάει σε νέο εποχή μετά την ανακαίνιση του «Καμπ Νόου». Τα έργα ολοκληρώνονται και η ομάδα αναμένεται να επιστρέψει στο «σπίτι» της από την ερχόμενη σεζόν.
Ηδη πάντως, στις τάξεις των οπαδών των «μπλαουγκράνα» επικρατεί παροξυσμός. Αυτό άλλωστε φαίνεται και από το γεγονός ότι οι πιο αποκλειστικές και ακριβές θέσεις στο «Spotify Καμπ Νόου» έχουν ήδη αρχίσει να εξαντλούνται και η πώλησή τους αποτελεί μεγάλη πηγή εσόδων, που θα συμβάλει σημαντικά στο να γεμίσουν τα ταμεία του καταλανικού συλλόγου.
Συγκεκριμένα, η Μπαρτσελόνα έχει ήδη πουλήσει πάνω από 3.700 VIP καθίσματα, για τα οποία η διοίκηση του Τζουάν Λαπόρτα εκτιμά ότι θα αποφέρει έσοδα άνω των 335 εκατομμυρίων ευρώ, σε μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Η εμπορική διάθεση βασίστηκε σε πολυετή συμβόλαια, ώστε να διασφαλιστεί η οικονομική σταθερότητα του συλλόγου τα επόμενα χρόνια.
Για την ώρα έχουν εξαντληθεί τέσσερις κατηγορίες προϊόντων και αφορά τις: VVIP Suites, Boxes, Premium Seats και Loge Seats, που συνολικά αθροίζουν 1.740 καθίσματα. Οι επιλογές που παραμένουν διαθέσιμες για όσους θέλουν να εξασφαλίσουν θέση από το πρώτο ματς στο νέο «Spotify Καμπ Νόου» είναι οι κατηγορίες Player Zone και Pitch Row (στην πρώτη κερκίδα) και οι Balcony (στη δεύτερη κερκίδα). Η ζήτηση για αυτά τα προϊόντα συνεχίζει να αυξάνεται, με αρκετές ζώνες να έχουν ήδη εξαντληθεί.
Σε ό,τι αφορά τα VIP Ring Seats, που βρίσκονται στον πρώτο VIP δακτύλιο, παραμένουν διαθέσιμα και έχουν τύχει εξαιρετικής αποδοχής. Η Μπαρτσελόνα έχει ήδη πουλήσει πάνω από 1.000 θέσεις αυτής της κατηγορίας, με τιμές από 5.500 ευρώ ανά σεζόν, και προβλέπεται ότι αυτά τα προϊόντα θα είναι διαθέσιμα από τον Ιανουάριο του 2026. Ορισμένες ζώνες έχουν επίσης φτάσει στο όριο διαθεσιμότητας.
Ο σύλλογος υπολογίζει να διαθέσει 9.400 VIP και Hospitality θέσεις στο νέο γήπεδο, με στόχο την επίτευξη 120 εκατομμυρίων ευρώ ετήσιων εσόδων σε συνδυασμό με τις χορηγίες.