Από την Amazon στα... ψηφιακά παρκέ: Η Euroleague Basketball ανακοίνωσε την πρόσληψη της Μάρτα Άλβαρεζ

Η Euroleague Basketball ανακοίνωσε την πρόσληψη της Μάρτα Άλβαρεζ, η οποία θα φροντίσει να διευρύνει και να... απογειώσει τον ψηφιακό κόσμο του οργανισμού.
Η Μάρτα Άλβαρεζ / Πηγή: Euroleague Basketball
Η Μάρτα Άλβαρεζ / Πηγή: Euroleague Basketball

Σε μία προσθήκη που δεν έχει καθόλου να κάνει με τα παρκέ και την δράση, προχώρησε η Euroleague Basketball, που φροντίζει όσο ο καιρός περνά να ανοίγει τους ορίζοντές της και να γίνεται όσο το δυνατόν όσο πιο δημιουργική.

Σε αυτό το πλαίσιο, φρόντισε να βρει το κατάλληλο πρόσωπο, ώστε να αναπτύξει και να ηγηθεί του ψηφιακού της κόσμου. Η εκλεκτή που θα έχει την τιμή, είναι η Μάρτα Άλβαρεζ.

Η Ισπανίδα αναλαμβάνει ηγετικό ρόλο σε ότι έχει να κάνει με την ψηφιακή στρατηγική του οργανισμού (Chief Digital Officer) και θα αποπειραθεί να δώσει μία διαφορετική και πιο εξελιγμένη νότα στις πλατφόρμες της Euroleague Basketball ανά τον κόσμο.

Όπως είναι προφανές, το brand του οργανισμού θα «ποντάρει» πλέον στην ίδια όσον αφορά την εξέλιξη και την αναγνωρισιμότητά του, αφού εκείνη θα συμβάλει με «όπλο» την εμπειρία 15 ετών που διαθέτει, στο να γίνει η διοργάνωση όσο πιο εμπορική γίνεται.

H ανακοίνωση της Euroleague Basketball όσον αφορά τον διορισμό της Μάρτα Άλβαρεζ:  

«Η Euroleague Basketball ανακοινώνει με περηφάνια τον διορισμό της Marta Alvarez Escude ως τη νέα Chief Digital Officer (CDO) της. Η Marta θα ηγηθεί της ψηφιακής στρατηγικής της οργάνωσης, εστιάζοντας στην αλληλεπίδραση με τους φιλάθλους, την καινοτομία με βάση τα δεδομένα και την εξέλιξη των ψηφιακών πλατφορμών της Euroleague Basketball παγκοσμίως.

Πέρα από τον ψηφιακό τομέα, η Marta θα έχει βασικό ρόλο στην ενίσχυση της επιχειρηματικής πλευράς της λίγκας, αξιοποιώντας την τεχνολογία και τα δεδομένα για να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες εσόδων, να αναβαθμίσει τις εμπορικές πρωτοβουλίες και να προσφέρει πρόσθετη αξία σε συνεργάτες και ενδιαφερόμενους φορείς.

Η Marta διαθέτει πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας στον σταυροδρόμι της τεχνολογίας, του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ψηφιακού μετασχηματισμού. Στην Amazon, βοήθησε στον σχεδιασμό και την κλιμάκωση ψηφιακών πρωτοβουλιών προσανατολισμένων στον πελάτη, αποκτώντας βαθιά γνώση των παγκόσμιων διαδικτυακών πλατφορμών. Στην Stuart, ηγήθηκε των επιχειρήσεων στην Ιβηρική χερσόνησο της κορυφαίας πλατφόρμας διανομής τελευταίου μιλίου στην Ευρώπη, ένας κρίσιμος τομέας μέσα στην ταχεία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στην Affinity Petcare, υλοποίησε έργα μετασχηματισμού που βελτίωσαν την αλληλεπίδραση με το brand και άνοιξαν νέα ψηφιακά κανάλια για τη σύνδεση με τους καταναλωτές σε διεθνείς αγορές. Πιο πρόσφατα, ως Διευθύντρια για τη Νότια Ευρώπη στην Nextdoor, διεύρυνε την παρουσία της εταιρείας στην αγορά και ανέπτυξε ζωντανές τοπικές κοινότητες, ενισχύοντας περαιτέρω την ικανότητά της να κλιμακώνει ψηφιακά οικοσυστήματα με ουσιαστικό αντίκτυπο.

"Ο συνδυασμός της εμπειρίας της Marta στον εταιρικό τομέα και της επιχειρηματικής της ηγεσίας την καθιστά την ιδανική επιλογή για να επιταχύνουμε το ψηφιακό μας ταξίδι", δήλωσε ο Paulius Motiejunas, CEO της Euroleague Basketball. 'Έχει αποδεδειγμένο ιστορικό στην ανάπτυξη καινοτόμων πλατφορμών που θέτουν τον χρήστη στο επίκεντρο και ανυπομονούμε να δούμε αυτήν την οπτική να φτάνει σε εκατομμύρια φίλους του μπάσκετ παγκοσμίως."

Παράλληλα με τα εταιρικά της επιτεύγματα, η Marta έχει ενεργό ρόλο στο οικοσύστημα της επιχειρηματικότητας. Ως Διευθύντρια του H2 Chapter στη Βαρκελώνη, έχει δημιουργήσει γέφυρες ανάμεσα σε παγκόσμιους τεχνολογικούς ηγέτες και τοπικούς καινοτόμους, καθοδηγώντας ιδρυτές και προωθώντας συζητήσεις γύρω από την ανάπτυξη, την ψηφιακή ανατροπή και το μέλλον της τεχνολογίας. Η Marta είναι κάτοχος MBA από το Columbia Business School και μεταπτυχιακού διπλώματος Μηχανικής από το Universitat Politecnica de Catalunya.

"Το μπάσκετ έχει μια μοναδική δύναμη να συνδέει κοινότητες, και είμαι ενθουσιασμένη που εντάσσομαι στην Euroleague Basketball για να βοηθήσω στην επέκταση αυτής της σύνδεσης μέσω της ψηφιακής καινοτομίας. Ο στόχος μου είναι να δημιουργήσω πλουσιότερες, πιο εξατομικευμένες εμπειρίες για τους φιλάθλους και τους συνεργάτες μας, αξιοποιώντας την τεχνολογία για να φέρουμε τη συγκίνηση του παιχνιδιού πιο κοντά από ποτέ", δήλωσε η Marta Alvarez.

Στον νέο της ρόλο, η Marta θα επιβλέπει την ανάπτυξη των ψηφιακών πλατφορμών της Euroleague Basketball, θα προωθεί πρωτοβουλίες δεδομένων και εμπλοκής φιλάθλων, θα χτίζει στρατηγικές συνεργασίες με κορυφαίες τεχνολογικές εταιρείες και θα εντοπίζει εμπορικές ευκαιρίες στο ψηφιακό οικοσύστημα. Θα είναι επίσης μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Euroleague Basketball, συμβάλλοντας στη συνολική στρατηγική κατεύθυνση και την ατζέντα καινοτομίας της οργάνωσης.

Ο διορισμός της Marta έρχεται σε μια περίοδο αξιοσημείωτης ανάπτυξης του ψηφιακού και τεχνολογικού οικοσυστήματος της Euroleague Basketball. Η Euroleague.TV κατέγραψε αύξηση 32% στους συνδρομητές την περασμένη σεζόν, το Fantasy Challenge έφτασε σε ιστορικό ορόσημο με 310.000 χρήστες (+67%) και 550.000 ομάδες (+79%), καθιερώνοντας τον εαυτό του ως το κορυφαίο ευρωπαϊκό παιχνίδι φαντασίας μπάσκετ, ενώ το ψηφιακό οικοσύστημα μέσων προσέλκυσε 4,72 δισεκατομμύρια διαδικτυακούς θεατές στις τοπικές αγορές των συλλόγων (+6%)».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ