Αποχαιρέτησε τον Φαρίντ ο Παναθηναϊκός: «Ευχαριστούμε για το πάθος και την αφοσίωση»
Οι «πράσινοι» αποχαιρέτησαν και επίσημα τον Κένεθ Φαρίντ με μήνυμα τους στα social media.
VOICE
Ο κύκλος του Κένεθ Φαρίντ στον Παναθηναϊκό ολοκληρώθηκε και επίσημα, με τους «πράσινους» να αποχαιρετούν τον Αμερικανό μέσω ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ευχαρίστησε τον άλλοτε NBAer για την προσφορά του στην ομάδα, κάνοντας λόγο για το πάθος, την αφοσίωση και την ενέργεια που έδειξε φορώντας τη φανέλα του «τριφυλλιού».
Στο μήνυμά τους οι «πράσινοι» ευχήθηκαν στον Φαρίντ κάθε επιτυχία τόσο στην προσωπική όσο και στην επαγγελματική του ζωή, αποκαλώντας τον με το γνωστό του προσωνύμιο, «Manimal».