Ασύλληπτο: Ο ιδιοκτήτης και ο GM των Ουόριορς διαφώνησαν για την επιλογή στο NBA Draft! (video)

Το είδαμε κι αυτό στη βραδιά του NBA Draft 2026, με τους Γκόλντεν Στέιτ Ουόριορς να κάνουν μια επιλογή γεμάτη... ένταση.

Ασύλληπτο: Ο ιδιοκτήτης και ο GM των Ουόριορς διαφώνησαν για την επιλογή στο NBA Draft! (video)

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Η βραδιά του NBA Draft έχει αρκετές ανατροπές και στιγμές που συζητιούνται για πολύ καιρό. Αυτό που συνέβη βέβαια στο war room των Γκόλντεν Στέιτ Ουόριορς, στο Chase Center, σίγουρα ξεπερνάει τα όρια των ανατροπών.

Οι «πολεμιστές» επέλεγαν στο νο.11 της διαδικασίας και ήθελαν να σταθούν στην καλύτερη δυνατή επιλογή. Όλα αυτά ωστόσο μερικά λεπτά πριν καταλήξουν στην τελική επιλογή, κάτι που έφερε την ένταση στα ύψη.

Ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Τζο Λακόμπ και ο General Manager, Μάικ Ντανλίβι, είχαν έντονο διάλογο κατά τη διάρκεια της διαδικασίας λήψης επιλογής, με τους δύο παίκτες να διαφωνούν για τον παίκτη που θα επέλεγαν στη διαδικασία. Ήταν χαρακτηριστικό από τη γλώσσα του σώματος πως ο Λακόμπ δεν συμφωνούσε με την επιλογή του Ντανλίβι.

Έπειτα από λίγα δευτερόλεπτα και αφού ο Λακόμπ έδειξε τη δυσαρέσκειά του, οι «πολεμιστές» επέλεξαν τον Γιαξέλ Λέντενμπεργκ από το Μίσιγκαν στο νο.11 της διαδικασίας.

Δείτε όσα εκτυλίχθηκαν στο Chase Center:

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ