Χρυσή Μπάλα: Η παράξενη... καμπάνια υπέρ του Ντεμπελέ και το περίεργο μέιλ από την Ινδία

Μια εταιρεία από την Ινδία προσέγγισε δημοσιογράφο, προκειμένου να δημιουργήσει μια καμπάνια υπέρ του Ντεμπελέ για την «Χρυσή Μπάλα».
O Ουσμάν Ντεμπελέ σε αγώνα της Παρί Σεν Ζερμέν / Πηγή: Getty Images
O Ουσμάν Ντεμπελέ σε αγώνα της Παρί Σεν Ζερμέν / Πηγή: Getty Images

Η απονομή της «Χρυσής Μπάλας» πλησιάζει, την Δευτέρα (22/09) το «France Football» θα ανακοινώσει τον καλύτερο παίκτη του κόσμου για το 2024-2025, σε μια φαντασμαγορική τελετή στο Παρίσι. Μεγάλο φαβορί για το εν λόγω βραβείο φαντάζει να είναι ο Ουσμάν Ντεμπελέ, ο Γάλλος κατέκτησε τα πάντα με την Παρί Σεν Ζερμέν και φαίνεται πως θα... κόψει το νήμα απέναντι στον Γιαμάλ.

Βέβαια, μια... περίεργη υπόθεση έχει δει το προσκήνιο σχετικά με τον διεθνή εξτρέμ. Συγκεκριμένα, μια εταιρεία PR, με έδρα στην Ινδία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα φαίνεται πως απέστειλε email με τίτλο «Εμπιστευτική Ευκαιρία Συνεργασίας», στον Αυστραλό αθλητικό συντάκτη, Νιλ Γκάρντνερ προκειμένου να συνεργαστούν.

«Εξετάζουμε μια εκστρατεία διάρκειας ενός μήνα, σχεδιασμένη ώστε να προκαλέσει διάλογο και να ενισχύσει το αφήγημα γύρω από την υποψηφιότητα του Ουσμάν Ντεμπελέ για τη Χρυσή Μπάλα», έγραφε αρχικά το μήνυμα.

«Συγκεκριμένα, θα θέλαμε να προτείνουμε τρία προσεκτικά διαμορφωμένα tweets την εβδομάδα, για διάστημα ενός μήνα, που θα αναδεικνύουν τις εμφανίσεις του, την επίδρασή του και συνολικά την υπόθεσή του για αναγνώριση.

Δεδομένης της αξιοπιστίας και της απήχησής σας στην ποδοσφαιρική κοινότητα, η εμπλοκή σας θα προσέδιδε ουσιαστικό βάρος σε αυτή τη συζήτηση. Σε αυτό το στάδιο, θα θέλαμε να ζητήσουμε την προσφορά σας για αυτή τη συνεργασία
», ολοκλήρωσε ο αποστολέας.

Όπως είναι λογικό, αυτό παραξένευσε τον Αυστραλό, δεδομένου ότι η ψηφοφορία έχει ολοκληρωθεί καιρό τώρα, αλλά και ο Γκάρντνερ δεν είχε καμία πρόθεση να συμμετάσχει σε μια τέτοια καμπάνια. Αντίθετα, μπήκε στο προσωπικό του λογαριασμό στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για να δημοσιεύσει το email, με το όνομα της διαφημιστικής εταιρείας σβησμένο και να εξηγήσει την ακολουθία των γεγονότων στους 169.000 ακολούθους του. «Δεν ξέρω ποιος χρηματοδοτεί αυτό το πράγμα» έγραψε, ενώ τόνισε πως προέβη στο ποστάρισμα αυτού, ώστε να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο.

Η απάντηση της πλευράς Ντεμπελέ και η ινδική εταιρεία

Το «Athletic» επικοινώνησε με την πλευρά του Ουσμάν Ντεμπελέ, η οποία απάντησε ότι δεν γνωρίζει κάτι τέτοιο για κάποια καμπάνια, ενώ η αγγλική ιστοσελίδα πήγε το ρεπορτάζ της ένα βήμα παραπέρα. Όπως ανακάλυψαν το email στάλθηκε από την εταιρεία «Bangrr International», που εδρεύει στην Ινδία, της οποίας η ιστοσελίδα περιγράφει τον εαυτό της ως «ηγετική δύναμη στο μάρκετινγκ, τη διαφήμιση και το περιεχόμενο επόμενης γενιάς, επαναπροσδιορίζοντας την αφήγηση των υπερπολυτελών εμπορικών σημάτων».

Ο Αλί Χουσεΐν, ιδρυτής της εταιρείας, μίλησε στο «Athletic», προκειμένου να «καθαρίσει» το όνομα της επιχείρησής του, τονίζοντας αρχικά, πως το μήνυμα στάλθηκε από έναν 18χρονο πρακτικάριο που είδε τον Γκάρντνερ ως μια μεγάλη ευκαιρία συνεργασίας.

«Ως φοιτητής με πάθος για το ποδόσφαιρο, τη διαφήμιση και τη δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου, ο ασκούμενος παρατήρησε πρόσφατη ανάρτηση του κ. Γκάρντνερ σχετικά με αιτήματα συνεργασίας. Αυτό πυροδότησε την ιδέα να διεξαγάγει προσωπική έρευνα για το πώς οι influencers και οι δημοσιογράφοι δομούν συνεργασίες για προωθήσεις εμπορικών σημάτων, ειδικά στον ποδοσφαιρικό χώρο.

Ο ασκούμενος θεώρησε αυτή την εμπειρία ως ευκαιρία μάθησης για να κατανοήσει ένα διαφορετικό τμήμα του ψηφιακού τοπίου … (και) έστειλε ένα υποθετικό μήνυμα για να μάθει σχετικά με τα τυπικά βιομηχανικά τιμολόγια. Πρόκειται για μια μοναδική πρωτοβουλία που καθοδηγήθηκε από εκπαιδευτική περιέργεια, όχι από οδηγία της εταιρείας μας ή από καμπάνια παραγγελίας για οποιοδήποτε τρίτο μέρος».

Ο ίδιος ο Γκάρντνερ μίλησε στην αθλητική ιστοσελίδα, υπογραμμίζοντας πως αρνήθηκε την, υποθετική, πρόταση, ενώ όπως είπε του φάνηκε περίεργο, δεδομένου, ότι η ψηφοφορία για το βραβείο έχει κλείσει, όπως προαναφέραμε. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ