«Χρυσό εισιτήριο»: Έως 90 εκατ. ευρώ για μια θέση στο κλαμπ των μετόχων της EuroLeague

Από 50 έως 90 εκατ. ευρώ το τίμημα για τις ομάδες που θέλουν να μπουν στο νέο κλειστό κλαμπ της EuroLeague.

Οι παίκτες της Παρτίζαν/Photo by Srdjan Stevanovic/Euroleague Basketball via Getty Images
Οι παίκτες της Παρτίζαν/Photo by Srdjan Stevanovic/Euroleague Basketball via Getty Images

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Σημαντικές αλλαγές φαίνεται πως έρχονται στο μοντέλο λειτουργίας της EuroLeague, σύμφωνα με δημοσίευμα του ισπανικού μέσου Encedando. Όπως αναφέρεται, η διοργάνωση προχωρά σε μια διαδικασία διεύρυνσης του μετοχικού της σχήματος, δίνοντας τη δυνατότητα σε νέους συλλόγους να αποκτήσουν θέση μεταξύ των μετόχων της ECA, της εταιρείας που διαχειρίζεται την κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ομάδες όπως η Βίρτους Μπολόνια, η Βαλένθια, ο Ερυθρός Αστέρας και η Παρτίζαν αναμένεται να ενταχθούν στο νέο καθεστώς καταβάλλοντας περίπου 50 εκατομμύρια ευρώ σε βάθος δεκαετίας, δηλαδή περίπου πέντε εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Οι συγκεκριμένοι σύλλογοι φέρεται να λαμβάνουν ευνοϊκότερους όρους λόγω της πολυετούς παρουσίας και της συνεισφοράς τους στη διοργάνωση τα τελευταία χρόνια.

Το Encedando υποστηρίζει επίσης ότι ομάδες που εισέρχονται πιο πρόσφατα στο ευρωπαϊκό μπασκετικό προσκήνιο, όπως η Χάποελ Ιερουσαλήμ και η Dubai BC, θα χρειαστεί να επενδύσουν ακόμη μεγαλύτερα ποσά για να αποκτήσουν αντίστοιχα δικαιώματα. Μάλιστα, γίνεται λόγος για συνολικό κόστος που μπορεί να φτάσει τα 80 έως και 90 εκατομμύρια ευρώ, ενώ σε παρόμοια επίπεδα τοποθετείται και η περίπτωση της Παρί.

Με αυτόν τον τρόπο, η EuroLeague επιχειρεί να θωρακιστεί απέναντι στα σχέδια του NBA για επέκταση στην Ευρώπη, αυξάνοντας παράλληλα την εμπορική αξία της διοργάνωσης. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, οι σημερινοί 13 μέτοχοι της ECA αναμένεται να επωφεληθούν οικονομικά από την είσοδο νέων συλλόγων, καθώς τα ποσά που θα καταβληθούν θα ενισχύσουν τα έσοδα της λίγκας και κατ’ επέκταση των υφιστάμενων μετόχων.

Ο αριθμός των ομάδων που θα συμμετέχουν στο μετοχικό σχήμα της EuroLeague μπορεί να αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια, με τη διοργάνωση να στοχεύει σε ένα πιο κλειστό και οικονομικά ισχυρό μοντέλο λειτουργίας.

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google