Χρυσό μετάλλιο από την EuroLeague στον Παναθηναϊκό για το ιστορικό «Παύλος Γιαννακόπουλος»

H σεζόν της EuroLeague, έχει εδώ και αρκετό καιρό ολοκληρωθεί, με την διοργάνωση ωστόσο, να απονέμει τόσο διάστημα μετά, το τελευταίο σχετικό βραβείο. Το οποίο είναι εκείνο των τμημάτων μάρκετινγκ.
Σε εκείνο το βραβείο λοιπόν, ο Παναθηναϊκός κατέκτησε την πρώτη θέση και το «χρυσό μετάλλιο», με την Ζαλγκίρις να κατατάσσεται στη δεύτερη θέση και την Φενέρμπαχτσε στην τρίτη.
Το τμήμα μάρκετινγκ της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR, εισήγαγε τη φετινή αγωνιστική περίοδο, πολλές καινοτομίες στο κλειστό των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων, όπως η παρουσίαση παιχνιδιών στο ανακαινισμένο γήπεδο, καθώς και η ψηφιακή στρατηγική του ανέβηκε επίπεδο, με έντονη δραστηριοποίηση των χορηγών, ανάπτυξη επωνυμίας και πολλά άλλα.
Βασικός λόγος για το εν λόγω βραβείο, ήταν η διοργάνωση του τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος», στο Καλλιμάρμαρο στις αρχές της περασμένης σεζόν! Για τα όσα διεξήχθησαν, στα μέσα του Σεπτέμβρη, στην καρδιά της Αθήνας, η EuroLeague, παρέδωσε στον Παναθηναϊκό, το χρυσό βραβείο στα «Devotion Marketing Awards».