«Χρυσοί» Καλιόζης και Καρύκας στον πρώτο τους τελικό στο Ios Masters 2026

Αντώνης Καρύκας και Δημήτρης Καλιόζης προκρίθηκαν και κατέκτησαν στον πρώτο τους τελικό με επική ανατροπή και 2-1 στα σετ κόντρα στους Σάλεμα και Σάντσερ.

Δημήτρης Καλιόζης και Αντώνης Καρύκας πανηγυρίζουν / Πηγή: ΕΟΠΕ
Δημήτρης Καλιόζης και Αντώνης Καρύκας πανηγυρίζουν / Πηγή: ΕΟΠΕ

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Ο Αντώνης Καρύκας κι ο Δημήτρης Καλιόζης κατέκτησαν το Ios Masters 2026, πετυχαίνοντας μια μεγάλη ανατροπή απέναντι στους Αργεντίνους αντιπάλους τους, Σάλεμα και Σάντσερ.

Οι Έλληνες ξεκίνησαν ως ζευγάρι τον χειμώνα και όπως δήλωσε κι ο Καρύκας ήταν δύσκολη η προετοιμασία τους, ωστόσο κατάφεραν να κατακτήσουν τον πρώτο τους τίτλο στον πρώτο τελικό που προκρίνονται, κάτι που είναι σίγουρα αποτέλεσμα τόσο της δουλειάς που έχουν καταθέσει για να φτάσουν ως εδώ όσο και της χημείας που έχουν ως συμπαίκτες.

Η νίκη δεν ήρθε εύκολα, καθώς ο Καρύκας με τον Καλιόζη έμειναν πίσω με 1-0 σετ και στο δεύτερο τα έδωσαν όλα και με 26-24 έστειλαν τον αγώνα στο τάι μπρέικ. Εκεί, ξέφυγαν με +3 (8-5) και διατήρησαν την διαφορά μέχρι το τέλος για το τελικό 15-10.

Θυμίζουμε ότι στον ημιτελικό Καρύκας και Καλιόζης απέκλεισαν τους πρωταθλητές Ελλάδας Σταύρο Ντάλλα και Δημήτρη Χατζηνικολάου ενώ η πορεία τους ξεκίνησε από τα προκριματικά και χρειάστηκε να δώσουν συνολικά επτά αγώνες για να καταφέρουν να φτάσουν μέχρι το τέλος της διαδρομής.

Οι δηλώσεις των Ελλήνων

Ο Αντώνης Καρύκας, δηλωσε: «Έχουμε δώσει επτά αγώνες έως τώρα, είμαστε εδώ από τα προκριματικά. Πολλά τάι-μπρέικ, πολύ θέαμα,. Δεν ξέρω τι να πω, είναι από τα πιο όμορφα συναισθήματα. Από εδώ και πέρα συνεχίζουμε με χαμηλά το κεφάλι και δουλειά, δεν θέλουμε να λέμε μεγάλα λόγια. Με τον Δημήτρη φέτος ξεκινήσαμε να είμαστε ζευγάρι, ήταν δύσκολα το χειμώνα γιατί σπουδάζει στην Κομοτηνή, εγώ είμαι στην Αθήνα και δεν μπορούσαμε να βρεθούμε. Δουλέψαμε με το τιμ μας, να ευχαριστήσουμε τον Αλκιβιάδη τον Χατζηνικολάου και τον Νόα τον Κιμπλ και όλους όσους μας βοηθούν και τον Ντάλλα και τον Χατζηνικολάου. Τα καταφέραμε με λίγο τρέλα και πολλή προπόνηση».

Ο Δημήτρης Καλιόζης, δήλωσε: «Ζούμε ένα όνειρο, κατορθώσαμε να κερδίσουμε έναν δύσκολο ημιτελικό, ήταν ο πρώτος μας τελικός, το πρώτο μας χρυσό».

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google