Δεν ήξερε τι να απαντήσει - Η ερώτηση για την τροφική δηλητηρίαση που «μπλόκαρε» τον προπονητή της Κορέας (video)
Η Νότια Κορέα ηττήθηκε με 1-0 και πλέον περιμένει για να δει αν θα προκριθεί στους «32», με όλο το βάρος να πέφτει στον... προπονητή.
Τα σε βάρος τους προγνωστικά ανέτρεψαν οι Νοτιοαφρικανοί στην αυλαία του 1ου ομίλου του Μουντιάλ 2026. Οι «μπαφάνα μπαφάνα» ήταν αουτσάιντερ κόντρα στη Νότια Κορέα, αλλά έδειξαν ότι αν τους υποτιμήσει κανείς, θα το «πληρώσει».
Οι Ασιάτες θεώρησαν ότι θα μπορούσαν να πάρουν έστω τον βαθμό και την πρόκριση, αλλά στο 63' ο Μασέκο από ασίστ του Μορέμι βρήκε δίχτυα σε υποδειγματική αντεπίθεση και διαμόρφωσε το 1-0! Η απογοητευτική εμφάνιση απέναντι στη Νότια Αφρική, που από πολλούς χαρακτηρίστηκε ως η πιο αδύναμη ομάδα του ομίλου, αποτυπώθηκε πλήρως και στις δηλώσεις που ακολούθησαν μετά το τέλος της αναμέτρησης.
Ο τεχνικός της ασιατικής ομάδας, Χονγκ Μιούνγκ-Μπο, ήταν αυτός που δέχτηκε την περισσότερη κριτική αναφορικά με την εμφάνιση της ομάδας του, όμως μια ερώτηση στην συνέντευξη Τύπου, άφησε τον 57χρονο... άφωνο.
«Υπήρξε κάποιο περιστατικό τροφικής δηλητηρίασης πριν από τον αγώνα ή κάποιος άλλος λόγος ανωτέρας βίας;» ήταν το ερώτημα που δέχθηκε ο άλλοτε ποδοσφαιριστής της Λος Άντζελες Γκάλαξι, με τον δημοσιογράφο να αφήνει να εννοηθεί ότι η εικόνα της ομάδας ήταν δύσκολο να εξηγηθεί διαφορετικά.
Ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Νότιας Κορέας, αφότου συνειδητοποίησε το τι μόλις άκουσε, απάντησε κατηγορηματικά: «Η εικόνα μας στο παιχνίδι δεν ήταν καλή, όμως δεν υπήρξε απολύτως κανένα τέτοιο ζήτημα μέσα στην ομάδα. Δεν θέλω να αποδώσω την απόδοση σε τέτοιους παράγοντες».
Παράλληλα, παραδέχθηκε ότι «ήταν πράγματι η χειρότερη εμφάνισή μας στα τρία παιχνίδια του Παγκοσμίου Κυπέλλου». Όταν κλήθηκε να εξηγήσει τους λόγους πίσω από το «καταστροφικό παιχνίδι», όπως ο ίδιος το χαρακτήρισε, ο Χονγκ Μιούνγκ-Μπο ανέλαβε πλήρως την ευθύνη: «Σε μια τόσο μεγάλη διοργάνωση, το αποτέλεσμα βαραίνει τον προπονητή. Στο τέλος της ημέρας, όλα ήταν δικές μου κρίσεις και αποφάσεις. Αφού οι αποφάσεις μου αποδείχθηκαν λανθασμένες, το αποτέλεσμα δεν ήταν καλό. Δεν υπάρχει κάτι περισσότερο ή λιγότερο από αυτό».
Ερωτήσεις δέχθηκε ο Χονγκ Μιουνγκ-Μπο και σχετικά με το κατά πόσο είχε προετοιμαστεί σωστά τακτικά για τον συγκεκριμένο αντίπαλο. Ο Νοτιοκορεάτης τεχνικός ξεκαθάρισε ότι η ανάλυση είχε γίνει κανονικά, λέγοντας: «Φυσικά και είχαμε μελετήσει τον αντίπαλο». Ωστόσο, στάθηκε στα πολλά λάθη που παρουσίασε η ομάδα του στον άξονα, σε σύγκριση με τα προηγούμενα παιχνίδια της διοργάνωσης.
«Σήμερα κάναμε αρκετά λάθη στο κέντρο του γηπέδου και αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι παίκτες να χάσουν την αυτοπεποίθησή τους. Αν είχαμε αναπτυχθεί περισσότερο από τα άκρα, θα μπορούσαμε να περιορίσουμε καλύτερα τις επικίνδυνες αντεπιθέσεις που είχε προετοιμάσει ο αντίπαλος. Δεν παρουσιάσαμε την ίδια εικόνα με το προηγούμενο παιχνίδι», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η ήττα αυτή έφερε τη Νότια Κορέα στην τρίτη θέση του ομίλου της, περιπλέκοντας την προσπάθειά της για πρόκριση στην επόμενη φάση του Μουντιάλ. Πλέον, οι Κορεάτες θα πρέπει να περιμένουν την ολοκλήρωση των υπόλοιπων ομίλων και να διεκδικήσουν μία θέση ανάμεσα στις οκτώ καλύτερες τρίτες των 12 γκρουπ της διοργάνωσης.
Οι τελευταίες αγωνιστικές των υπόλοιπων ομίλων θα διεξαχθούν σε διάστημα τριών ημερών, αρχής γενομένης από τις 26 Ιουνίου, με τρεις ομίλους να ολοκληρώνουν τις υποχρεώσεις τους κάθε ημέρα.