Διάλειμμα για ξεμούδιασμα και φωτογράφιση για τον οπαδό - άγαλμα του Κονγκό! (video)
Ο οπαδός - άγαλμα του Κονγκό, γνωστός και ως «Λουμούμπα» κατέβηκε από τη θέση του στο ημίχρονο του αγώνα με την Κολομβία και φωτογραφήθηκε με Κολομβιανούς φιλάθλους.
Στο εναρκτήριο παιχνίδι της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό στο Μουντιάλ η ομάδα του Σάμι Μουτουσαμί κατάφερε να πάρει τον βαθμό (1-1) απέναντι στην Πορτογαλία. Την επιτυχία αυτή, πάντως, δεν είχε την ευκαιρία να δει από κοντά ο πιο γνωστός φίλαθλος της χώρας, Kούκα Μουλαντινγκά.
Ο οπαδός - άγαλμα, γνωστός με το προσωνύμιο «Λουμούμπα» αντιμετώπισε πρόβλημα με τη βίζα του και ήταν απών από τις εξέδρες. Δεν συνέβη, όμως το ίδιο και για το παιχνίδι της δεύτερης αγωνιστικής με αντίπαλο την Κολομβία.
Ο «Λουμούμπα» πήρε θέση στην εξέδρα, έστρεψε πάνω του τα φλας και παρακολούθησε όλη την αναμέτρηση ακίνητος. Φυσικά, και τα αγάλματα χρειάζονται ξεκούραση, γι' αυτό στο ημίχρονο φρόντισε να ξεπιαστεί.
Την ευκαιρία δεν άφησαν ανεκμετάλλευτοι αρκετοί Κολομβιανοί φίλαθλοι, οι οποίοι έσπευσαν να φωτογραφηθούν μαζί του. Ο «Λουμούμπα», άλλωστε, είναι παγκοσμίου φήμης μετά την παρουσία του στα γήπεδα του Κόπα Άφρικα.
Δείτε το σχετικό video: