«Έκλεισε» η θέση της Μπεσίκτας στην EuroLeague για τη νέα σεζόν, σύμφωνα με το BasketNews
Όπως αναφέρει το BasketNews, η Μπεσίκτας είναι η ομάδα που θα συμπληρώσει το «παζλ» της EuroLeague για τη σεζόν 2026/27, αντικαθιστώντας τη Μονακό.
Η σεζόν 2026/27 της EuroLeague αναμένεται να διεξαχθεί με 20 ομάδες με την Μπεσίκτας να είναι έτοιμη να αντικαταστήσει τη Μονακό και να συμπληρώνει τον μπασκετικό «χάρτη», σύμφωνα με όσα αναφέρει το BasketNews.
Παρότι οι ιθύνοντες της διοργάνωσης και οι μέτοχοι εξέτασαν σοβαρά το ενδεχόμενο μείωσης των ομάδων σε 19, ώστε να «ελαφρύνει» το αγωνιστικό πρόγραμμα, η επικρατέστερη εκδοχή είναι η διατήρηση του υπάρχοντος format των 20 συλλόγων, κάτι που θα αποφασιστεί οριστικά στην συνεδρίαση της Παρασκευής 26 Ιουνίου.
Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, η Μπεσίκτας θεωρείται το φαβορί για να πάρει τη θέση που αφήνει κενή η Μονακό, η οποία αναμένεται να αποχωρήσει -προσωρινά- από τη διοργάνωση για να αγωνιστεί στο EuroCup.
Σε πιο μακροπρόθεσμο επίπεδο, η EuroLeague φέρεται να σχεδιάζει επέκταση σε 24 ομάδες από τη σεζόν 2027/28, με παράλληλη εισαγωγή format με περιφέρειες (conferences).
Το πλάνο για την επόμενη χρονιά είναι να μπει η Μπεσίκτας μέσω wild card, αντικαθιστώντας τη Μονακό, η οποία θα υποβιβαστεί στο EuroCup με άδεια πενταετίας (3+2). Η γαλλική ομάδα, πάντως, φέρεται να στοχεύει στην επιστροφή της στην EuroLeague σε πιο μόνιμη βάση στο μέλλον, ειδικά ενόψει της σχεδιαζόμενης επέκτασης και της βελτίωσης της οικονομικής της εικόνας.
Η Μπεσίκτας τερμάτισε στη 2η θέση του EuroCup 2025/26, χάνοντας στον τελικό από τη Μπουργκ, ωστόσο η γαλλική ομάδα στη συνέχεια ξεκαθάρισε πως δεν θα συμμετάσχει στην EuroLeague, λόγω οικονομικών αδυναμιών.