Ο Μόντε Μόρις παραχώρησε δηλώσεις για πρώτη φορά ως παίκτης του Ολυμπιακού και τόνισε πως είναι ενθουσιασμένος, λόγω του νέου αυτού κεφαλαίου που ανοίγεται στην καριέρα του.
Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού, ο Μόντε Μόρις, «προσγειώθηκε» το πρωί της Κυριακής (14/12) στον αερολιμένα της Αθήνας και αναμένεται άμεσα να υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις!
Ο Λεβαδειακός έχει πάρει τον... αέρα της ΑΕΛ Novibet, την οποία έχει κερδίσει και στις τρεις φετινές τους συναντήσεις και με τους τρεις προπονητές της!
Λίγο πριν φύγει για το Κύπελλο Εθνών Αφρικής, ξένα δημοσιεύματα κάνουν λόγω πως ο Αγιούμπ Ελ Κααμπί θα φύγει... γενικά από τον Ολυμπιακό. Ποια είναι όμως η αλήθεια;