«Γκάζια» Νίστρουπ για τα γκολ στην προπόνηση: «Ήθελα 25 γκολ σε αυτή την άσκηση»
Η πρωινή προπόνηση της Τρίτης (23/6) είχε πολύ ένταση, τρεξίματα, passing game, γκολ και μία... απαίτηση του Νίστρουπ προς τους παίκτες του.
Μετά το... ξεμούδιασμα της Δευτέρας (22/6), όπου οι παίκτες του Παναθηναϊκού πραγματοποίησαν τη πρώτη προπόνησή τους επί ολλανδικού εδάφους λίγες ώρες μετά την προσγείωσή τους, η πρωινή προπόνηση της Τρίτης είχε πολύ ένταση, με τον Τζέικομπ Νίστρουπ να... δίνει γκάζια σε ένα σημείο.
Ο Δανός προπονητής και οι συνεργάτες του επέλεξαν ένα πρόγραμμα με ασκήσεις ενδυνάμωσης, συναρμογής και ιδιοδεκτικότητας στην αρχή, ενώ στη συνέχεια υπήρχε ένα passing game για λίγα λεπτά. Στο δεύτερο μέρος του προγράμματος οι παίκτες χωρίστηκαν σε τέσσερις ομάδες, ενώ υπήρχαν και μπαλαντέρ για στηρίγματα και έγινε νέα άσκηση κυκλοφορίας μπάλας με υψηλή ένταση σε περιορισμένο χώρο.
Μόλις ολοκληρώθηκε αυτό, ο Νίστρουπ είχε μία πρώτη ομιλία σε ήρεμο τόνο προς τους παίκτες, όπου τους εξήγησε ότι πρέπει να προπονηθούν σκληρά και να τα δώσουν όλα στο διάστημα της προετοιμασίας. Συγκεκριμένα είπε: «Τώρα είναι η στιγμή που θα γίνουμε καλύτεροι. Στις πρώτες εβδομάδες μπορεί να σας φαίνεται δύσκολο, αλλά θα δείτε ότι σε 5-6 εβδομάδες θα είμαστε πραγματικά πολύ καλοί».
Στη συνέχεια, η μισή ομάδα έκανε τελειώματα φάσεων, στα οποία ο Νίστρουπ ζητούσε επιτακτικά οι παίκτες να ολοκληρώνουν τις φάσεις μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, ενώ η άλλη μισή ομάδα είχε άσκηση κυκλοφορίας μπάλας με στόχο να σκοράρουν σε τέσσερα διαφορετικά μικρά τερματάκια. Στην άσκηση με τα τελειώματα φάσεων, επειδή τα πόδια είναι ακόμα «βαριά», οι παίκτες του Παναθηναϊκού δεν πέτυχαν ικανοποιητικό αριθμό γκολ, με τον Δανό προπονητή μόλις ολοκληρώθηκε η άσκηση να... βάζει γκάζια.
Συγκεκριμένα τόνισε σε αυστηρό ύφος: «Ήθελα 25 γκολ σε αυτή την άσκηση. Είναι τελειώματα από κοντινή απόσταση που δεν μπήκαν, ή που δεν πήγαμε στο ριμπάουντ για να βάλουμε γκολ. Θέλω γκολ! Δεν είναι θέμα τύχης. Δεν πιστεύω στην τύχη. Δεν γίνεται να σκέφτεστε ότι δεν θα κάνετε κίνηση. Ποιος θα πάει στο ριμπάουντ να σκοράρει; Ποιος; Το χρειαζόμαστε αυτό. Δεν είναι τύχη να πάρεις το ριμπάουντ. Πρέπει να το έχετε στο μυαλό σας, θέλω περισσότερα γκολ!».
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με την μισή ομάδα να έχει δίτερμα σε περιορισμένο χώρο με πολύ ένταση για περίπου δύο λεπτά ανά σετ, ενώ η υπόλοιπη ομάδα είχε... μπόλικο τρέξιμο για «χτίσιμο» αντοχής και φυσικής κατάστασης.
Το απόγευμα οι ποδοσφαιριστές θα πραγματοποιήσουν ειδικό πρόγραμμα ενδυνάμωσης στο γυμναστήριο και θα επανέλθουν στο γήπεδο το πρωί της Τετάρτης (24/6).