European League: Στην 5η θέση η Εθνική Ανδρών - 7η η ομάδα των Γυναικών

Οι Εθνικές ομάδες βόλεϊ Ανδρών και Γυναικών ολοκλήρωσαν τις υποχρεώσεις τους με πέντε νίκες σε έξι παιχνίδια κι έλαβαν την πέμπτη κι έβδομη θέση αντίστοιχα στο European League.

Οι παίκτες της Εθνικής βόλεϊ ανδρών / Πηγή: Intime
Οι παίκτες της Εθνικής βόλεϊ ανδρών / Πηγή: Intime

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Η Εθνική ομάδα των Ανδρών στο βόλεϊ ολοκλήρωσε τις εμφανίσεις της στα τρία τουρνουά του European League με πέντε νίκες και μία ήττα, συγκεντρώνοντας 16 βαθμούς.

Τα αποτελέσματα που έφερε στα έξι παιχνίδια η «γαλανόλευκη» ωστόσο δεν ήταν αρκετά για να μπορέσει να μπει στη τελική τετράδα και να αγωνιστεί σε ημιτελικούς και τελικούς αντίστοιχα. Οι διεθνείς του Κώστα Χριστοφιδέλη περίμεναν τα αποτελέσματα των αγώνων του Ισραήλ και της Φινλανδίας για να μάθουν τη τελική τους κατάταξη. 

Έτσι μετά τη νίκη με 3-1 του Ισραήλ και με 3-0 της Φινλανδίας, η Ελλάδα δεν μπόρεσε να μπει έστω και τελευταία στιγμή στη τετράδα κι έλαβε την πέμπτη θέση. 

Η βαθμολογία:

Πηγή: CEV European League
Πηγή: CEV European League

Οι δηλώσεις του Κώστα Χριστοφιδέλη (προπονητής):

«Όπως έχουμε ξαναπεί, δεν υπάρχει εύκολο παιχνίδι στις εθνικές ομάδες. Αν μας έλεγε κάποιος ότι θα κάναμε μόλις μία ήττα, και αυτή εκτός έδρας, και πέντε νίκες, θα μπορούσαμε να είμαστε ικανοποιημένοι. Στην πραγματικότητα, όμως, δεν είμαστε. Θα μπορούσαμε να τα είχαμε πάει καλύτερα, τόσο όσον αφορά τη συγκομιδή βαθμών όσο και την απόδοσή μας.

Σε καμία περίπτωση, όμως, δεν πρέπει να είμαστε αγνώμονες και να μην σκεφτούμε τα προβλήματα που είχαμε σε αυτό το μικρό διάστημα της προετοιμασίας. Δεν μας δόθηκε η δυνατότητα να περάσουμε περισσότερο χρόνο μαζί, ενώ κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε προβλήματα αθλητών που ακόμη και τώρα τα κουβαλούν.

Από την άλλη, αξίζουν πολλά συγχαρητήρια για την έντονη και δύσκολη προσπάθεια. Συμμετείχαμε σε τρία μεγάλα τουρνουά που μας βοήθησαν να μεγαλώσουμε ως ομάδα. Όσον αφορά το τελευταίο διήμερο, κάναμε μια σπουδαία εμφάνιση απέναντι στην Αυστρία και, με το Λουξεμβούργο, πήραμε το αποτέλεσμα χωρίς να παρουσιάσουμε την ποιότητα που έχουμε».

Οι δηλώσεις του Μάρκου Γαλιώτου (πασαδόρος):

«Αρχικά να πω ότι ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι σωματικά και πνευματικά. Προερχόμασταν από ένα δυνατό παιχνίδι με την Αυστρία και το Λουξεμβούργο έπαιξε πολύ καλά. Ήταν ανταγωνιστικοί από την αρχή αλλά τους επιτρέψαμε και εμείς να βρουν ρυθμό. Κρατάμε τη νίκη με το 3-0, την ενδεχόμενη πρόκριση στο επόμενο Ευρωπαϊκό και παρόλο που δεν πήγαν τα πράγματα όπως θέλαμε, κρατήσαμε το καθαρό σκορ.

Είναι ένα γεμάτο καλοκαίρι. Είναι σημαντικό ο καθένας από εμάς να διαχειριστεί το σώμα του για να είναι έτοιμος για την επόμενη προετοιμασία. Χρειαζόμαστε όμως και ξεκούραση γιατί ήταν μία πιεστική περίοδος. Θα καθαρίσουμε το μυαλό μας και θα επανέλθουμε».

Στην 7η θέση η Εθνική ομάδα Γυναικών

Η Εθνική Γυναικών μέτρησε ακριβώς τις ίδιες νίκες και ήττες με των Ανδρών, δηλαδή πέντε νίκες και μία ήττα σε έξι αγώνες στο European League. 

Οι παίκτριες του Απόστολου Οικονόμου με δύο ματς στο tie break και 15 βαθμούς, ήθελαν μία από τις αήττητες ομάδες να υποπέσει σε κάποιο λάθος ωστόσο κάτι τέτοιο δεν έγινε και έτσι η «γαλανόλευκη» κατέλαβε την έβδομη θέση.

Πηγή: CEV European League
Πηγή: CEV European League

Οι δηλώσεις του Απόστολου Οικονόμου (προπονητής):

«Η αλήθεια είναι για το σημερινό παιχνίδι ότι φανήκαμε επηρεασμένοι από την χθεσινή μας ήττα. Κάναμε πάρα πολλά λάθη στην υποδοχή στο πρώτο σετ, κάτι που επέτρεψε στην Εσθονία να προηγηθεί και εύκολα. Προσπάθησα με κάποιες αλλαγές να βρούμε αγωνιστικό ρυθμό κατά τη διάρκεια του σετ, αλλά το καλό είναι όμως ότι από το δεύτερο σετ και μετά βρήκαμε τις λύσεις. Με την είσοδο κάποιων αθλητριών, ανεβάσαμε την ποιότητά μας στο φιλέ και φτάσαμε στη νίκη.

Βέβαια να τονίσουμε ότι για ακόμη μια φορά κάναμε πολλά λάθη σε σέρβις και υποδοχή και πρέπει να βρίσκουμε ισορροπία. Ειδικά στο σερβίς, πρέπει να είμαστε μια ομάδα που θα πιέζουμε, αλλά πρέπει να βρούμε ισορροπία, γιατί όταν δίνεις τόσο εύκολους πόντους στον αντίπαλο και τίθεται και θέμα ενέργειας, στη συνέχεια θα έχεις πρόβλημα. Παρ’ όλα αυτά, θέλω να δώσω συγχαρητήρια στις κοπέλες, γιατί μετά το πρώτο σετ αντιδράσαμε, βρήκαμε λύσεις και δείξαμε χαρακτήρα. Νομίζω ότι κάναμε τρία καλά σετ, και πήραμε την νίκη, κάτι που το θέλαμε πάρα πολύ σήμερα, για να αντιδράσουμε και για να διασκεδάσουμε τις κακές εντυπώσεις στο ματς με τη Λετονία. Παράλληλα να κλείσουμε και θετικά μια διοργάνωση στο European League, την οποία θεωρώ ότι το τελικό ταμείο είναι θετικό. Αν ξεχωρίσουμε μόνο το χθεσινό αποτέλεσμα, κάναμε πέντε νίκες και μία ήττα.

Με αυτό το αποτέλεσμα, ίσως θα ήμασταν στις πρώτες έξι θέσεις, που ήταν το αρχικό σύστημα διεξαγωγής της CEV για το European League. Το αρχικό «πρότζεκτ» μιλούσε για «Top 6» και μετά οι διοργανωτές το άλλαξαν σε «Top 4». Ναι, δεν προκριθήκαμε στις 4 κορυφαίες ομάδες, αλλά νομίζω ότι το ταμείο είναι θετικό, γιατί πρώτον κάναμε περισσότερες νίκες από την περσική σεζόν, και δεύτερον μην ξεχνάμε ότι είμαστε μια νέα και νεανική ομάδα. Πολλά παιδιά κάνανε ντεμπούτο, μέσα από τις προπονήσεις και μέσα από τους αγώνες βελτιώνονται, και αυτό είναι ένα στοιχείο το οποίο πρέπει να το βλέπουμε ως εξέλιξη μιας ομάδας. Όταν λοιπόν έχεις μια καινούργια ομάδα που εξελίσσεται μέσα από τα παιχνίδια, θα υπάρχουν και κακές εμφανίσεις όπως η χθεσινή.

Παρόλα αυτά κρατάμε ότι γενικά δείξαμε μια σωστή διάρκεια και σοβαρή εικόνα αυτές τις τρεις εβδομάδες στα ισάριθμα τουρνουά και ευελπιστώ αφού ξεκουραστούμε πνευματικά και σωματικά, να αρχίσουμε την προετοιμασία μας για το Eurovolley, το οποίο είναι μια τελείως διαφορετική υπόθεση, αφού αντιμετωπίζουμε ομάδες οι οποίες είναι υψηλό επίπεδο».

Οι δηλώσεις της Λαμπρινής Κωνσταντινίδου (αρχηγός):

«Χθες όντως στεναχωρηθήκαμε πάρα πολύ, γιατί θεωρώ ήμασταν αν όχι ένα επίπεδο πάνω από τη Λετονία, σίγουρα στο ίδιο επίπεδο με την αντίπαλό μας Παρ’ όλα αυτά στα κρίσιμα σημεία δεν δείξαμε υπομονή. Όποτε σήμερα ήταν λίγο δύσκολο να μπούμε ξανά στο γήπεδο. Χαίρομαι πολύ που μας πήρε μόνο ένα σετ το να βρούμε ρυθμό και να παίξουμε.

Και χαίρομαι που κλείνει αυτό το τουρνουά με 5 νίκες σε 6 αγώνες, κάτι που μας αφήνει ικανοποίηση για την προσπάθειά μας. Ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς πως πέρυσι στην ίδια διοργάνωση κάναμε δύο νίκες και φέτος χάσαμε την πρόκριση στην 4άδα στις λεπτομέρειες. Θεωρώ λοιπόν ότι έπρεπε να τελειώσουμε με νίκη για να μπορέσουμε να πάρουμε το ρέπό μας, να είμαστε χαρούμενες και να έρθουμε να ξαναδουλέψουμε όλες οι διεθνείς ώστε να προετοιμαστούμε για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα».

Οι δηλώσεις της Αριστέαα Τοντάι (κεντρική):

«Ήμασταν επηρεασμένες από τη χθεσινή ήττα και μπήκαμε άσχημα στο πρώτο σετ και σήμερα, μολονότι δε νομίζω πως υποτιμήσαμε σε κανένα από τα δύο παιχνίδια τους αντιπάλους μας.

Δεν ξέρω αν μας βγαίνει η κούραση η αν μας βγαίνει άγχος, επειδή περιμένουμε ότι θα εξελιχθεί πιο εύκολα, μας παίρνει λίγη ώρα να βρούμε τα πατηματά μας, χωρίς να ξέρω που οφείλεται αυτό. Το σημαντικό είναι πως με εξαίρεση το ματς με τη Λετονία, παρά το ξεκίνημα επιστρέφουμε στο παιχνίδι, όπως φάνηκε και στα τρία τουρνουά

Η γεύση που μας αφήνει το φετινό Europa League είναι γλυκόπικρη! Ειδικά μετά την νίκη στην Κροατία το πιστεύαμε πάρα πολύ ότι θα περάσουμε. Και παρόλο που κερδίσαμε την Πορτογαλία, απογοητευτήκαμε που με το χαμένο βαθμό απομακρύνθηκε λίγο η πρόκριση. Δυστυχώς χάσαμε πολύτιμους βαθμούς για το ranking και θα πρέπει να δουλέψουμε πολύ σκληρά το επόμενο καλοκαίρι για να τους ανακτήσουμε και ν

α μείνουμε μέσα στις 30 καλύτερες ομάδες.

Κρατάω όμως ότι παίξαμε δυνατά παιχνίδια. Έπρεπε να δείξουμε χαρακτήρα σε αυτά τα παιχνίδια, να επιστρέφουμε από σκορ που ήμασταν πολύ κάτω όταν ήμασταν πίσω στο σετ Κρατάω επίσης και τις πολύτιμες εμπειρίες που παίρνουμε ως ομάδα για τη συνέχεια».

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google