Έξαλλος ο Κλοπ με την εμφάνιση της Γερμανίας: «Ήταν μια καταστροφή»

Ο Κλοπ δεν μπορούσε να πιστέψει το αποτέλεσμα της Γερμανίας, με τον άλλοτε τεχνικό της Λίβερπουλ να είναι... σκληρός στην κριτική του.

Ο Γιούργκεν Κλοπ / Screenshot
Ο Γιούργκεν Κλοπ / Screenshot

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Η ήττα της Γερμανίας με 2-1 από το Εκουαδόρ στην τελευταία αγωνιστική του 5ου ομίλου μπορεί να μην επηρέασε την πρόκρισή της ως πρωτοπόρου, ωστόσο προκάλεσε έντονο προβληματισμό εν όψει της φάσης των «32» στο Μουντιάλ 2026. Ο Γιούργκεν Κλοπ, σχολίασε την αναμέτρηση ως αναλυτής και άσκησε αυστηρή κριτική στην εικόνα της ομάδας του Γιούλιαν Νάγκελσμαν, υπογραμμίζοντας ότι απαιτείται άμεση βελτίωση.

Ο Κλοπ στάθηκε κυρίως στη λανθασμένη προσέγγιση της αναμέτρησης, τονίζοντας πως η Γερμανία επέλεξε «τον λάθος τρόπο παιχνιδιού» απέναντι σε έναν ιδιαίτερα επιθετικό αντίπαλο. Όπως ανέφερε, μετά το 12ο λεπτό η ομάδα έχασε τη δημιουργικότητά της και δεν κατάφερε να απειλήσει ουσιαστικά, ενώ επέκρινε και την αμυντική της λειτουργία, σημειώνοντας ότι έπαιζε πολύ χαμηλά στο γήπεδο, σαν να βρισκόταν σε προπόνηση.

«Πολλά πράγματα δεν λειτούργησαν. Με αυτή την εικόνα δεν έδειχνε ότι θα περάσουμε εύκολα τους επόμενους γύρους», σχολίασε χαρακτηριστικά ο πρώην τεχνικός της Λίβερπουλ.

Ο νυν επικεφαλής του ποδοσφαιρικού τμήματος της Red Bull στάθηκε ιδιαίτερα και στο ζήτημα της νοοτροπίας, επισημαίνοντας πως η ποιότητα από μόνη της δεν αρκεί. «Πρέπει να συνδυάζουμε την ποιότητά μας με μια εξαιρετική αγωνιστική νοοτροπία», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όταν ρωτήθηκε αν αυτό το στοιχείο έλειψε απέναντι στο Εκουαδόρ, η απάντησή του ήταν ξεκάθαρη: «Απολύτως». Παράλληλα, ζήτησε από τη Γερμανία να ανεβάσει σημαντικά την ένταση στο παιχνίδι της. «To Eκουαδόρ έπαιξε με πολύ μεγαλύτερο πάθος, γιατί πάλευε για την παραμονή του στη διοργάνωση. Εμείς οφείλουμε τουλάχιστον να ανταποκρινόμαστε στην ίδια ένταση», τόνισε.

Ο Κλοπ στάθηκε επίσης στα πολλά λάθη στη διαχείριση της μπάλας, υπογραμμίζοντας πως «η απώλεια κατοχής είναι πάντα πρόβλημα, όμως όταν συμβαίνει σε επικίνδυνες ζώνες γίνεται καταστροφική», ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στις μονομαχίες του κέντρου, λέγοντας ότι «κυριάρχησαν ολοκληρωτικά στη μεσαία γραμμή».

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ