Εξαντλητική προπόνηση με πολλά τρεξίματα, έμφαση στην τακτική και γκολ στον Παναθηναϊκό (video)
Κάτω από αφόρητη ζέστη το πρωί της Παρασκευής, οι παίκτες του Παναθηναϊκού... έλιωσαν στη προπόνηση, με τον Τζέικομπ Νίστρουπ να τους επιβραβεύει.
Η πιο «δυνατή» προπόνηση μέχρι στιγμής στη προετοιμασία του Παναθηναϊκού ήρθε το πρωί της Παρασκευής (26/6). Υπό συνθήκες καύσωνα (32 βαθμοί κελσίου), ο Τζέικομπ Νίστρουπ και οι συνεργάτες του δεν... χαρίστηκαν στους παίκτες της ομάδας και τους... έλιωσαν στη προπόνηση!
Πάρα πολλά τρεξίματα, έμφαση στην τακτική, συνεχείς παρεμβάσεις από τον Δανό προπονητή και στο τέλος μία άσκηση... καμικάζι, που οδηγούσε σε τελειώματα φάσεων.
Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν με ενεργοποίηση, ενώ στη συνέχεια έκαναν ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας ως ζέσταμα. Στη σημερινή προπόνηση ο Τζέικομπ Νίστρουπ έδωσε πολύ μεγάλη έμφαση στην τακτική και στην επιθετική ανάπτυξη της ομάδας. Σε πολλά σημεία του προγράμματος διέκοπτε τους παίκτες του για να τους τονίσει ακριβώς τον τρόπο με τον οποίο θέλει να ξεδιπλώνονται στην επίθεση.
Στη συνέχεια στο δίτερμα ο Νίστρουπ χώρισε τους παίκτες του σε δύο ομάδες, τους πράσινους και τους ροζ. Οι πράσινοι, που έμοιαζαν με τις πρώτες σκέψεις του Δανού για την βασική ενδεκάδα, αποτελούνταν από τους: Πένια, Καλάμπρια, Ίνγκασον, Κάτρης, Κυριακόπουλος, Τσιριβέγια, Τσέριν, Γιάγκουσιτς, Αντίνο, Ζαρουρί και Τεττέη.
Από την άλλη μεριά οι ροζ αποτελούνταν από τους: Κότσαρη, Τσάπρα, Λάβδα, Τουμπά, Μπινιάρη, Σιώπη, Κοντούρη, Καμαρά, Ταμπόρδα, Μπόκο και Παντελίδη.
Ο Νίστρουπ διέκοπτε συνεχώς τους παίκτες του, έκανε αλχημείες, άλλαξε αρκετούς ποδοσφαιριστές από τις δύο ομάδες και το σκορ σε αυτό το πρώτο δίτερμα έληξε με 1-0, με τον Παντελίδη (που είχε αλλάξει ομάδα) να βάζει ένα υπέροχο γκολ με σεντεροφορίσιο τελείωμα μέσα από την περιοχή, μετά από ασίστ του Καλάμπρια.
Στη συνέχεια υπήρχε και δεύτερο δίτερμα σε περιορισμένο χώρο, όπου επίσης ο Νίστρουπ έκανε αρκετές δοκιμές. Επίσης το σκορ του δεύτερου διτέρματος ήταν 1-0, με γκολ του Μπινιάρη μετά από ασίστ του Ταμπόρδα. Είναι ενδεικτικό της ποιότητας της προπόνησης που θέλει να έχει ο Νίστρουπ, ότι δίνει έμφαση ακόμα και στα... οφσάιντ στο δίτερμα, έχοντας τους βοηθούς του να ελέγχουν τις θέσεις των παικτών.
Το καλό όμως ήρθε στο τέλος της προπόνησης. Για περίπου μισή ώρα οι παίκτες του Παναθηναϊκού έτρεχαν σχεδόν ακατάπαυστα από τη μία μεριά του γηπέδου μέχρι την άλλη, με εναλλαγές στη ταχύτητα κι αλλαγή κατευθύνσεων, ενώ στο τέλος έφταναν μπροστά από το τέρμα για να τελειώσουν τις φάσεις.
Εκεί «έλαμψαν» οι Τεττέη, Γιάγκουσιτς και Ταμπόρδα που πέτυχαν αρκετά γκολ, όμως κορυφαία τελειώματα από όλους είχε ο Κοντούρης, ο οποίος σχεδόν δεν αστόχησε!
Επόμενη προπόνηση του Παναθηναϊκού την Κυριακή το πρωί, μιας και το Σάββατο υπάρχει προγραμματισμένο ρεπό.