Φαλ για τη μεταγραφή στον Παναθηναϊκό: «Έπαιξε μεγάλο ρόλο ο Ομπράντοβιτς, στόχος μου η EuroLeague» (video)
Ο Μουσταφά Φαλ παραχώρησε τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Παναθηναϊκού ΑΚΤΟR και ξεκαθάρισε ότι θέλει να κάνει υπερήφανο τον κόσμο τις ομάδας.
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος ανακοίνωσε το βράδυ της Τετάρτης (24/06) την μεταγραφή του Μουσταφά Φαλ στον Παναθηναϊκό AKTOR.
Ο Γάλλος σέντερ έχει κινήσει όλες τις απαραίτητες διαδικασίες ώστε να αποκτήσει ελληνική υπηκοότητα. Δεν θα καταλαμβάνει θέση ξένου και... λύνει τα χέρια του Ζέλικο Ομπράντοβιτς.
Αφού ολοκλήρωσε τις προγραμματισμένες εξετάσεις του, ο «Μους» παραχώρησε και τις πρώτες του δηλώσεις ως «πράσινος».
Τόνισε ότι επιθυμεί να κάνει υπερήφανο τον κόσμο της ομάδας και πως στόχος του είναι να κατακτήσει το τρόπαιο της EuroLeague με το «τριφύλλι»
Είπε επίσης ότι η παρουσία του «Ζοτς» στον πάγκο του Παναθηναϊκού έπαιξε μεγάλο ρόλο για να πάρει την απόφαση να αλλάξει στρατόπεδο.
Οι δηλώσεις του Μουσταφά Φαλ
Ποσό σημαντικό ρόλο στην απόφασή σου έπαιξε η παρουσία του Ζέλικο Ομπράντοβιτς;
«Αυτό έπαιξε μεγάλο ρόλο. Ξέρεις, γνωρίζω ότι είναι ένας σπουδαίος προπονητής. Ήθελα να βρίσκομαι σε μια ανταγωνιστική ομάδα, οπότε είναι μια νέα ευκαιρία για μένα. Έχω πολύ μεγάλο κίνητρο γι’ αυτή την ευκαιρία, οπότε ελπίζω όλα να πάνε καλά».
Πώς νιώθεις που πλέον, εδώ στο Telekom Center Athens, θα έχεις στο πλευρό σου τους φίλους του Παναθηναϊκού και όχι “απέναντί” σου;
«Θα είναι υπέροχο. Πιστεύω ότι θα είναι μια σπουδαία σεζόν. Ξέρω ότι υπάρχουν πάρα πολλοί φίλαθλοι του Παναθηναϊκού στην Ελλάδα, έχω ήδη έρθει εδώ πολλές φορές, οπότε γνωρίζω πώς είναι η ατμόσφαιρα. Και ελπίζω να καταφέρω να τους κάνω περήφανους».
Έχοντας αγωνιστεί μαζί με Σλούκα και Λεσόρ, πόσο σημαντικοί είναι για την προσαρμογή σου;
«Πιστεύω πως ναι, σίγουρα. Αν χρειαστώ βοήθεια, θα είναι εδώ για να με βοηθήσουν. Δεν έχω καμία αμφιβολία γι’ αυτό, αλλά θα βρω τον τρόπο. Είμαι καλά».
Πόσο έτοιμος αισθάνεσαι μετά τον τραυματισμό σου;
«Πάρα πολύ, πάρα πολύ αποφασισμένος. Ξέρεις, δούλεψα πάρα πολύ όλη τη σεζόν για να επιστρέψω σε αυτό το επίπεδο. Οπότε ελπίζω όλα να πάνε καλά. Αλλά έχω πολύ μεγάλο κίνητρο γι’ αυτό».
Ποιοι είναι οι στόχοι σου με τον Παναθηναϊκό AKTOR;
«Ο στόχος μου είναι να κατακτήσω την EuroLeague. Πιστεύω πως όταν πηγαίνεις σε μια τέτοια ομάδα, αυτός είναι πάντα ο στόχος. Οπότε ο στόχος θα είναι πάντα ο ίδιος».
Ένα μήνυμα για τους φίλους του Παναθηναϊκού;
«Ελπίζω να με υποστηρίξετε. Ελπίζω να κάνω εξαιρετική δουλειά για εσάς. Και ελπίζω να φέρουμε επιτυχίες στον Παναθηναϊκό AKTOR».