Γιαννακόπουλος: «Η επιστροφή του Ομπράντοβιτς είναι καλύτερη και από ένα ευρωπαϊκό τρόπαιο» (video)
Οι δηλώσεις του Δημήτρη Γιαννακόπουλου στην παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς, ως προπονητής του Παναθηναϊκού!
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, έβγαλε τον εναρκτήριο λόγο στην παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς ως ο νέος προπονητής του Παναθηναϊκού για τα επόμενα τρία χρόνια!
Ο ισχυρός άνδρας της «πράσινης» ΚΑΕ, τόνισε πως πρόκειται για μια ιδιαίτερη μέρα για όλο τον σύλλογο. Ευχαριστώντας τον θρυλικό «Ζοτς» που του έκανε την τιμή να επιστρέψει στην ομάδα της καρδιάς του.
Η πρώτη δήλωση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου
«Το 2024 είχα πει ότι θα προσπαθήσουμε να ξανακάνουμε τον Παναθηναϊκό τη μεγαλύτερη ομάδα στην Ευρώπη, κάποιοι μπορεί να αμφέβαλλαν. Κατακτήσαμε την EuroLeague, φέραμε το Final Four στην Ελλάδα, δημιουργήσαμε το καλύτερο γήπεδο της Ευρώπης και τώρα έρχεται η στιγμή να κλείσει ο κύκλος με τον πιο ιδανικό τρόπο.
Επιστρέφει ο κορυφαίος των κορυφαίων. Η αγάπη μας, ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Ο άνθρωπος που έχει συνδέσει το όνομά του με τις περισσότερες και μεγαλύτερες επιτυχίες στην ιστορία του Παναθηναϊκού. Σήμερα ο Ζέλικο επιστρέφει εκεί όπου ανήκει. Στην οικογένειά του. Κόουτς, σε ευχαριστούμε για τα πάντα. Καλώς ήρθες σπίτι σου.
Αυτή είναι παραπάνω από ιστορική μέρα για τον Παναθηναϊκό. Ήταν υποχρέωση στον κόσμο του Παναθηναϊκού. Ήταν καλύτερο κι από ένα ευρωπαϊκό».