Γιόκιτς: «Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αν αξίζω την αρχηγία, αλλά θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ»

Οι δηλώσεις του Νίκολα Γιόκιτς στην media day της εθνικής Σερβίας για τα προκριματικά του παγκοσμίου κυπέλλου του 2027.

Ο Νίκολα Γιόκιτς με την Εθνική Σερβίας / Πηγή: FIBA
Ο Νίκολα Γιόκιτς με την Εθνική Σερβίας / Πηγή: FIBA

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Όταν οι εξαντλητικές αγωνιστικές υποχρεώσεις της σεζόν ολοκληρώνονται, το καλοκαίρι για τους περισσότερους αθλητές σημαίνει ξεκούραση και αποφόρτιση. Ωστόσο, για μερικούς, η δράση δεν σταματά ποτέ, καθώς το εθνικό καθήκον τους καλεί αμέσως στα γήπεδα. Ένα τέτοιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι και ο Νίκολα Γιόκιτς.

Ο Σέρβος σούπερ σταρ, αφήνοντας πίσω του ακόμα μία απαιτητική χρονιά στα παρκέ του ΝΒΑ με τους Ντένβερ Νάγκετς, έδωσε το «παρών» στη media day της Εθνικής Σερβίας. Στις δηλώσεις που παραχώρησε, ο «Joker» μίλησε για το νέο και ιδιαίτερο στάτους του στην ομάδα, καθώς πλέον θα εκτελεί χρέη αρχηγού του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος της χώρας του, ενώ δεν παρέλειψε να κάνει και έναν σύντομο απολογισμό για τη σεζόν που προηγήθηκε στην Αμερική.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Νίκολα Γιόκιτς

Σχετικά με τη συμμετοχή του στην Εθνική ομάδα: «Ίσως μέρος αυτού να προέρχεται από ένα αίσθημα ενοχής για το απογοητευτικό αποτέλεσμα που πετύχαμε στο τελευταίο τουρνουά. Για να μπορώ να πάω σπίτι χωρίς να ντρέπομαι. Θέλουμε να επιστρέψουμε εκεί που ανήκουμε».

Σχετικά με το γεγονός ότι θα είναι αρχηγός της ομάδας: «Μου έχει δοθεί αυτή η τιμή και το προνόμιο. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αν το αξίζω, δεδομένου ότι τόσα πολλά σπουδαία ονόματα έχουν ‘φορέσει το περιβραχιόνιο του αρχηγού’ πριν από εμένα. Υπάρχουν παιδιά εδώ που είναι μεγαλύτερα από εμένα, αλλά ο προπονητής μου το εμπιστεύτηκε. Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να αναλάβω αυτή την ευθύνη στο γήπεδο».

Σχετικά με το συναίσθημα της συμμετοχής στην Εθνική: «Είναι πάντα το ίδιο συναίσθημα. Έχω παίξει με μερικούς από αυτούς τους τύπους στο παρελθόν, ενώ άλλους τους γνωρίζω για πρώτη φορά. Είναι πάντα προνόμιο και χαρά να βρίσκομαι εδώ. Περνάμε χρόνο μαζί, απολαμβάνουμε την εμπειρία…»

Σχετικά με τη σεζόν που έκανε με το Ντένβερ: «Αποκλειστήκαμε στον πρώτο γύρο. Κάποιοι λένε ότι θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει περισσότερα, αλλά αν κάποιος σε νικήσει στα πλέι οφ, τότε αυτή η ομάδα ήταν καλύτερη. Αν μπορούσαμε να κερδίσουμε, θα το είχαμε κάνει».

Σχετικά με το πόσο τον αγαπούν οι Σέρβοι οπαδοί την εθνική ομάδα: «Ελπίζουμε να παίξουμε τον εντός έδρας αγώνα μας μπροστά σε ένα γεμάτο γήπεδο. Έχουμε όλο το κίνητρο που χρειαζόμαστε επειδή ξέρουμε για τι παίζουμε. Είναι πάντα ξεχωριστό να παίζεις μπροστά στους φιλάθλους μας, στον κόσμο μας και κάτω από τη σημαία μας. Θα θέλαμε πολύ να δούμε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους στις κερκίδες».

Σχετικά με τα συναισθήματα που του προσφέρει η Εθνική: «Τα συναισθήματα είναι σίγουρα πολύ πιο δυνατά και διαφορετικά. Εδώ, εκπροσωπείς τους παίκτες και τους προπονητές με τους οποίους συνεργάζεσαι. Εκπροσωπείς την πόλη σου, τη χώρα σου και την οικογένειά σου. Τα συναισθήματα είναι απίστευτα δυνατά».

Σχετικά με την επίσκεψη του σε θέατρο: «Πηγαίνω και στο θέατρο στην Αμερική μερικές φορές. Προσπαθώ να ζω σαν οποιοσδήποτε φυσιολογικός άνθρωπος. Το απολαμβάνω…».

Σχετικά με τον Αλιμπίγιεβιτς, τον προπονητή του στην Εθνική: «Γνωρίζω τον προπονητή εδώ και πολύ καιρό. Έχουμε κοινούς φίλους. Παίξαμε ακόμη και εναντίον ο ένας του άλλου όταν προπονούσε τη Βοϊβοντίνα. Έχασε από εμένα τότε. Ίσως αυτός είναι ο τρόπος του να με εκδικηθεί τώρα. Όσο για τη σχέση μας, έτσι ήταν πάντα με τους προπονητές των εθνικών ομάδων. Έχω πολύ καλή σχέση με τον Σβέτισλαβ Πέσιτς. Πάντα μοιραζόμουν απόψεις και με τον Ντούλε. Υπάρχει πάντα επαφή και η επικοινωνία ήταν πάντα καλή».

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google