Η ΑΕΚ δεν χρειάζεται τυμπανοκρουσίες και φανφάρες, αλλά μαζική στήριξη

Ο κύκλος των φιλικών προετοιμασίας έφτασε στο τέλος για την ΑΕΚ. Η γεύση που άφησε ήταν γλυκιά, αλλά ας είμαστε σοβαροί, σε 10 μέρες θα έχουν ξεχάσει όλοι τι είχε γίνει σε φιλικά προετοιμασίας που δεν δίνουν κάποιο βαθμολογικό boost, είτε στην Ελλάδα, είτε στην Ευρώπη.
Τα φιλικά ανέκαθεν ήταν για τους προπονητές, ώστε ο Σάκοτα με τους συνεργάτες του να βγάλουν συμπεράσματα για τον βαθμό ετοιμότητας του γκρουπ, αλλά και για τον κόσμο, ώστε να πάρει μια γεύση αυτού που χτίζεται εντός των τειχών.
Σε αυτή την προετοιμασία η ΑΕΚ έχει μια ιδιαιτερότητα. Βρήκε ρυθμό μέσα από τα παιχνίδια και όχι από τις προπονήσεις. Τις τελευταίες μέρες άλλωστε είχε φτάσει σε σημείο να έχει περισσότερα παιχνίδια απ' ότι προπονήσεις. Ειδικά αν συνυπολογίσουμε το γεγονός πως στο διάστημα προετοιμασίας υπήρχαν και δύο ταξίδια σε Ρουμανία και Ιταλία.
Μέσα από αυτή τη διαδικασία το γκρουπ «δέθηκε» και οι παίκτες ήρθαν πιο κοντά. Η χημεία άλλωστε ήταν το βασικότερο όπλο για την ομάδα του Σάκοτα τη σεζόν 2024-25, ώστε να κάνει overachieving. Δεν είχε το ταλέντο που έχει στην φετινή έκδοσή της, όμως επειδή όλοι οι παίκτες ήταν στην ίδια σελίδα, απολάμβαναν να παίζουν ο ένας για τον άλλο και έβρισκαν κώδικες επικοινωνίας, αυτό τους βοηθούσε να τρυπήσουν το ταβάνι τους.
Σκεφτείτε λοιπόν, πως μια ομάδα άκρως ταλαντούχα, όπως η φετινή ΑΕΚ, να βρει χημεία και να μπορέσει να βγάλει αυτοματισμούς από νωρίς.
Στα φιλικά πήραμε μια γεύση και η εικόνα ήταν εξαιρετική. Δεν είναι όμως ώρα για μεγάλα λόγια και πηχυαίους τίτλους. Διότι από τα φιλικά καμία ομάδα δεν πετυχαίνει τίποτα. Δεν καθορίζουν την πορεία μιας ομάδας. Απλώς δείχνουν τον βαθμό ετοιμότητας σε αυτή τη φάση της σεζόν.
Η ΑΕΚ άλλωστε δεν χρειάζεται φανφάρες και τυμπανοκρουσίες. Σε αυτή τη φάση της διαδικασίας ένα πράγμα είναι που θα την απογειώσει, η στήριξη του κόσμου. Μπορεί να μοιάζει κοινότυπο και γραφικό σε κάποιους, όμως για την Ένωση είναι κομβικής σημασίας ο κόσμος να σταθεί στο πλευρό της όσο πιο μαζικά γίνεται. Μαζικά και ουσιαστικά.
Οι συγκρίσεις με άλλες ομάδες, ειδικά σε αυτή τη φάση της σεζόν, δεν την τιμούν. Ο ΠΑΟΚ έχασε με κάτω τα χέρια από την Μπούρσασπορ, δεν θα παίξει BCL για δεύτερη σερί σεζόν, όμως ο κόσμος είναι εκεί και στηρίζει, έχοντας 4000+ διαρκείας. Και λειτουργούν σαν να μην συνέβη τίποτα στο παιχνίδι με την τουρκική ομάδα. Ο Άρης των μεγάλων επενδύσεων αγωνιστικά ακόμα βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα, όμως η πίστη υπάρχει στις τάξεις του κόσμου και έχει μεταφραστεί με sold out στα διαρκείας.
Οι δύο αυτές ομάδες είναι άμεσα ανταγωνιστικές και στο παρκέ και ως brand name της ΑΕΚ. Η Ένωση από την άλλη έχει χτίσει μια ομάδα η οποία στο παρκέ έχει δείξει πως έχει όλα τα εχέγγυα να αποτελέσει μια αναβαθμισμένη εικόνα της συγκριτικά με την περσινή σεζόν. Πώς μεταφράζεται αυτό; Με 1.500 διαρκείας για την ώρα. Και με σχεδόν 2000 κόσμου στο φιλικό-παρουσίαση κόντρα στην κάτοχο της Euroleague, Φενέρμπαχτσε. Αριθμοί που σε καμία περίπτωση δεν αποτυπώνουν την δυναμική και την εκπληκτική σχέση που «έχτισαν» ομάδα και κόσμος την περσινή σεζόν.
Η σεζόν που έρχεται είναι εξόχως σημαντική για το μέλλον του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Η ΑΕΚ θέλει να είναι (και θα είναι) παρούσα στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων. Για να μπορέσει όμως να έχει «δεμένη» την παρουσία της στο τοπίο που αλλάζει στο ευρωπαϊκό μπάσκετ, η παρουσία του κόσμου μέσα από διαρκείας και μεμονωμένα εισιτήρια είναι εξόχως σημαντική. Για κάθε brand name άλλωστε ο αριθμός πώλησης διαρκείας και εισιτηρίων ανά αγώνα παίζει τεράστιο ρόλο και είναι κάτι που κοιτάνε πολύ κορυφαίες λίγκες, αλλά και κορυφαίες εταιρείες που θέλουν να διαφημιστούν.
Η ΑΕΚ έχει αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια πως έχει τον κόσμο να αποτελέσει τον έκτο παίκτη της, αυτόν που θα δώσει την επιπλέον ενέργεια όταν τα πράγματα κολλάνε. Και επειδή η σεζόν θα έχει πάρα πολλές απαιτήσεις και «πρέπει», η μαζική παρουσία στη Sunel Arena μπορεί να αποτελέσει μια συνθήκη game changing σε όλα τα επίπεδα.