Η απάντηση της Mercedes για το «πλεονέκτημα» στο πρωτάθλημα το 2026

Η γερμανική ομάδα πήρε θέση, έπειτα από τα παράπονα των υπόλοιπων κατασκευαστών, για το πλεονέκτημα που έχει αποκτήσει.
Ο Τότο Βολφ / Πηγή: Imago
Ο Τότο Βολφ / Πηγή: Imago

Τις προηγούμενες ώρες υπήρξαν διάφορα ρεπορτάζ από το εξωτερικό, τα οποία ανέφεραν πως η Mercedes και η Red Bull πήραν το πράσινο φως από την Ομοσπονδία, ώστε να χρησιμοποιήσουν το πλεονέκτημα τους στους κινητήρες της νέα σεζόν. 

Το «πλεονέκτημα» αυτό σχετίζεται με την αύξηση της σχέσης συμπίεσης του εξακύλινδρου κινητήρα όταν είναι ζεστός, ενώ οι έλεγχοι της FIA πραγματοποιούνται σε θερμοκρασία περιβάλλοντος. Αυτό κατάφεραν οι δυο ομάδες, ενώ οι υπόλοιπες την ίδια ώρα έστειλαν αίτημα για διευκρινίσεις στην Ομοσπονδία για τους νέους κανονισμούς.

Ωστόσο, δεν έχει υπάρξει ακόμα 100% επιβεβαίωση από τη FIA και τη Formula 1. Ο Τότο Βολφ όμως πήρε θέση για την ομάδα του. Ο Αυστριακός διευθυντής της Mercedes έκανε αναφορά στο 2014, μια εποχή που συνέβησαν παρόμοια πράγματα και κατηγορήθηκαν για άδικο πλεονέκτημα.

«Μπαίνοντας στο 2014, είχα ήδη ένα καλό προαίσθημα από τον χειμώνα, όταν ήμασταν οι πρώτοι που βάλαμε ένα μονοθέσιο στο δυναμόμετρο. Ο κινητήρας ήταν πιο αξιόπιστος απ’ όσο φαινόταν να είναι των άλλων. Και προφανώς, την πρώτη ημέρα των δοκιμών κανείς άλλος δεν έκανε γύρους. Eμείς κάναμε. Το ίδιο και τη δεύτερη ημέρα. Οπότε, δεν είναι συγκρίσιμες οι καταστάσεις. Επίσης, οι ομάδες σήμερα είναι πολύ πιο ανταγωνιστικές απ’ ό,τι ήταν τα προηγούμενα χρόνια».

Τέλος, ο Βολφ αναφέρθηκε και στην επερχόμενη σεζόν. Μια χρονιά με πολλές αλλαγές στα μονοθέσια και τους κανονισμούς: «Είναι εξαιρετικά δύσκολο να προβλέψεις τι θα συμβεί, γιατί έχουμε θέσει συγκεκριμένους στόχους και αυτή τη στιγμή είμαστε σε τροχιά να τους πετύχουμε. Το αν αυτοί οι στόχοι ήταν αρκετά φιλόδοξοι και αν τέθηκαν σωστά ως προς τις προτεραιότητες, μόνο το μέλλον θα το δείξει»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ