Η αποκάλυψη Γιαννακόπουλου: «Όλα τα χρόνια ο Ομπράντοβιτς με έπαιρνε τηλέφωνο μετά από κακές στιγμές»
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος αποκάλυψε πως ο άνθρωπος που του στάθηκε στις δύσκολες στιγμές στον Παναθηναϊκό, ήταν ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
Ο ιδιοκτήτης του Παναθηναϊκού, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, προχώρησε σε μια μεγάλη αποκάλυψη κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του Ζέλικο Ομπράντοβιτς ως ο νέος προπονητής του Παναθηναϊκού. Ο ισχυρός άνδρας της «πράσινης» ΚΑΕ, ξεκαθάρισε πως μέσα στα χρόνια, όταν υπήρχαν δυσκολίες και πίκρες στην ομάδα, ο «Ζοτς» ήταν εκείνος που τον έπαιρνε τηλέφωνο και τον στήριζε, δίνοντάς του συμβουλές.
Η αποκάλυψη Γιαννακόπουλου
«Αναφέρθηκε ο κόουτς και είπε πως ερχόταν σαν αντίπαλος αλλά εγώ θέλω να σας πω κάτι. Τα τελευταία χρόνια περάσαμε αρκετές δύσκολες στιγμές, μετά από κάποιες πίκρες. Ο άνθρωπος που με έπαιρνε τηλέφωνο μετά από κάποιες πίκρες, ήταν αυτός ο άνθρωπος εδώ δίπλα (ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς). Και μου έλεγε να προχωρήσω. Μου έδινε συμβουλές. Μου έδειχνε πως σαν φίλος δεν ήταν ποτέ αντίπαλος. Και αυτό είναι το πιο σημαντικό από όλα».