Η... χαοτική διαφορά της Ίντερ Μαϊάμι απ' τις υπόλοιπες ομάδες του MLS, ελέω Μέσι

Η έλευση του Μέσι για λογαριασμό της Ίντερ Μαϊάμι, έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα, με τον ομάδα του Μπέκαμ να είναι... έτη φωτός μπροστά, εμπορικά.
Φωτογραφία: Imago
Φωτογραφία: Imago

Η απόφαση του Μέσι να συνεχίσει την καριέρα του στο MLS και την Ίντερ Μαϊάμι πριν από δύο χρόνια, άλλαξε άρδην τα δεδομένα στην Αμερική, κάνοντας το εν λόγω πρωτάθλημα αρκετά πιο εμπορικό.

Τον Αργεντίνο σούπερσταρ, ακολούθησαν και άλλοι μεγάλοι παίκτες του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, με το MLS να γίνεται αθόρυβα, αλλά σταθερά ένας ελκυστικός προορισμός για ποδοσφαιριστές μεγάλου βεληνεκούς, κυρίως σε προχωρημένη - αγωνιστικά - ηλικία.

Μπορεί στην ομάδα του Ντέιβιντ Μπέκαμ να μην έχει καταφέρει να πανηγυρίσει κάποιον τίτλο, ωστόσο έχει γιγαντώσει το brand name της, κάτι που αποτυπώνεται στις φανέλες που πωλούνται περισσότερο στην Αμερική, αλλά και στους ακόλουθους κάθε ομάδας στο Instagram.

Όπως ήταν αναμενόμενο, ο Λιονέλ Μέσι είναι στην κορυφή των πωλήσεων σε φανέλες παικτών, με τον συμπαίκτη του Λουίς Σουάρες, να βρίσκεται στη δεύτερη θέση. Ψηλά στην εν λόγω λίστα, είναι και ο Σέρχιο Μπουσκέτς, όντας 16ος.

Η διαφορά των ομάδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι ασύλληπτη. Η Ίντερ Μαϊάμι έχει 17,3 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram, με τη δεύτερη LA Galaxy να μετράει μόλις 1,5 εκατομμύριο!

Ανάμεσα μάλιστα στις 10 κορυφαίες ομάδες, στη γνωστή κοινωνική πλατφόρμα, η Ίντερ Μαϊάμι έχει σχεδόν τριπλάσιους ακόλουθους απ' τις υπόλοιπες. Η ομάδα του Μέσι έχει 17,3 εκατομμύρια, ενώ οι άλλες εννέα, μόλις έξι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γιατί κάθε αγώνας του Μουντιάλ Συλλόγων ξεκινάει αργά; Η εξήγηση κρύβεται πίσω από μια αμερικανική αθλητική παράδοση