Η «χρυσή» συμφωνία της Μπαρτσελόνα με την Spotify

Την επέκταση της συμφωνίας της με τη Spotify ως το 2030, ανακοίνωσε η Μπαρτσελόνα, ένα deal το οποίο αναμένεται να προσφέρει οικονομική... ανακούφιση στους Καταλανούς, αλλά και διεθνή προβολή.
Η σουηδική πλατφόρμα μουσικής, εμφανίζεται και στο νέο, εντυπωσιακό γήπεδο των «μπλαουγκράνα», το οποίο έχει ονομαστεί «Spotify Camp Nou», αποτελώντας την... επιτομή της εν λόγω συμφωνίας.
Πέρα από το νέο γήπεδο των πρωταθλητών Ισπανίας, η spotify είναι υπεύθυνη και για τις εμφανίσεις της ομάδας, τόσο της ανδρικής, όσο και της γυναικείας.
Η συμφωνία των δύο πλευρών εξαρχής, από το 2022, είχε προγραμματισμένες εισφορές της τάξεως των 70 εκατομμυρίων ευρώ και αποτέλεσε «πυλώνα» της εμπορικής εικόνας της Μπαρτσελόνα, η οποία στόχευσε στο να συνδυάσει το ποδόσφαιρο με τη μουσική, θέλοντας να προσελκύσει νέους οπαδούς και να «χτυπήσει» σε ένα διαφορετικό target group, μέσω και εκδηλώσεων και καλλιτεχνικών δράσεων, που αποτελούν την τομή μεταξύ γηπέδων και συναυλιών.
Στο οικονομικό κομμάτι, η επέκταση της συμφωνίας αυτής, θα αποτελέσει τη βασική πηγή εσόδων για τους Καταλανούς, ενόψει της ανακαίνισης του «Καμπ Νόου» και ιδιαίτερα για την αποπληρωμή των δανείων που πήρε η Μπαρτσελονα για την ολοκλήρωση του έργου αυτού.
Η εν λόγω συνεργασία, θα αποδειχθεί κερδοφόρα και για τη Spotify, η οποία κάνει ένα σημαντικό «άνοιγμα» στον χώρο του αθλητισμού και αυξάνει κατακόρυφα την ήδη υψηλή, δημοτικότητα της.