Η EuroLeague συμπεριέλαβε την Μπεσίκτας στα νέα της πλάνα και ο Χεζόνια χαιρετίζει την απόφαση
Ο Μάριο Χεζόνια είναι απόλυτα ευχαριστημένος με το ότι η Μπεσίκτας θα παίζει στην κορυφαία ευρωπαϊκή λίγκα από του χρόνου.
Η EuroLeague Basketball οργάνωσε την μεγαλύτερη σε διάρκεια αγωνιστική περίοδο της ιστορίας για το 2026-27 και στα πλάνα της συμπεριέλαβε μία τρίτη τουρκική ομάδα, μετά τη Φενέρ και την Εφές.
Μέλος της λίγκας θα είναι από εδώ και στο εξής η Μπεσίκτας, μέσω της μίας από τις δύο wildcard που προσέφεραν οι διοργανωτές (η άλλη πήγε στην Παρί).
Μέσω ανάρτησής του στην πλατφόρμα «Χ», ο Μάριο Χεζόνια έδειξε απόλυτα ικανοποιημένος με την εξέλιξη αυτή.
Έγραψε «εξαιρετική απόφαση», αναδημοσιεύοντας την ανάρτηση σχετικά με τη συμμετοχή της Μπεσίκτας στην EuroLeague.