Η EuroLeague συμπεριέλαβε την Μπεσίκτας στα νέα της πλάνα και ο Χεζόνια χαιρετίζει την απόφαση

Ο Μάριο Χεζόνια είναι απόλυτα ευχαριστημένος με το ότι η Μπεσίκτας θα παίζει στην κορυφαία ευρωπαϊκή λίγκα από του χρόνου.

Ο Μάριο Χεζόνια/Πηγή: Intime
Ο Μάριο Χεζόνια/Πηγή: Intime

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Η EuroLeague Basketball οργάνωσε την μεγαλύτερη σε διάρκεια αγωνιστική περίοδο της ιστορίας για το 2026-27 και στα πλάνα της συμπεριέλαβε μία τρίτη τουρκική ομάδα, μετά τη Φενέρ και την Εφές.

Μέλος της λίγκας θα είναι από εδώ και στο εξής η Μπεσίκτας, μέσω της μίας από τις δύο wildcard που προσέφεραν οι διοργανωτές (η άλλη πήγε στην Παρί).

Μέσω ανάρτησής του στην πλατφόρμα «Χ», ο Μάριο Χεζόνια έδειξε απόλυτα ικανοποιημένος με την εξέλιξη αυτή.

Έγραψε «εξαιρετική απόφαση», αναδημοσιεύοντας την ανάρτηση σχετικά με τη συμμετοχή της Μπεσίκτας στην EuroLeague.

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google