Η Καλαμάτα ανακοίνωσε την πρώτη ανανέωση ενόψει Stoiximan Super League

Την πρώτη ανανέωση συμβολαίου μετά την άνοδο στη Stoiximan Super League ανακοίνωσε η Καλαμάτα. Υπέγραψε νέο διετές ο Καλουτσικίδης.

Ο Πέτρος Καλουτσικίδης / Πηγή: Eurokinissi
Ο Πέτρος Καλουτσικίδης / Πηγή: Eurokinissi

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Μεγάλες αλλαγές θα έχει η Καλαμάτα της Stoiximan Super League σε σχέση με την ομάδα που κατέκτησε το πρωτάθλημα στον Β' όμιλο της Super League 2. Η διοίκηση έδωσε το τιμόνι στον Παναγιώτη Χριστοφιλέα, εκτιμώντας ότι ο Μεσσήνιος προπονητής θα την οδηγήσει στην επίτευξη των στόχων, ενώ πολλά θα είναι τα νέα πρόσωπα.

Οι «ασπρόμαυροι» έχουν ανακοινώσει την αποχώρηση οκτώ ποδοσφαιριστών και, φυσικά, θα ακολουθήσουν και άλλοι. Την Κυριακή (28/06), μάλιστα, επισημοποίησαν την πρώτη παραμονή ενόψει της συμμετοχής στη Stoiximan Super League.

Συγκεκριμένα, το συμβόλαιό του με την Καλαμάτα ανανέωσε για δύο ακόμα χρόνια ο Πέτρος Καλουτσικίδης. Ο 25χρονος δεξιός μπακ την περσινή σεζόν έπαιξε σε 24 αγώνες και σημείωσε 1 γκολ. Πλέον δεσμεύεται ως το 2028 με τους «ασπρόμαυρους» και θα έχει την ευκαιρία να καταγράψει τις πρώτες του συμμετοχές στη μεγάλη κατηγορία.

Η ανακοίνωση:

«Η ΠΑΕ Καλαμάτα ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Πέτρο Καλουτσικίδη για τα δύο επόμενα χρόνια.

Ο Πέτρος αποτέλεσε ένα από τα βασικά γρανάζια (24 συμμετοχές, 1 γκολ, 6 ασίστ) στην περσινή εξαιρετική πορεία της ομάδας μας, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων, στην άνοδο, καθώς και στην κατάκτηση του Super Cup.

Η συνέχιση της συνεργασίας μας αποτελεί επισφράγιση της αμοιβαίας εμπιστοσύνης και της κοινής μας φιλοδοξίας για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες.

Πέτρο, σου ευχόμαστε υγεία και πολλές ακόμη επιτυχίες με τη φανέλα της Μαύρης Θύελλας!».

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google