Η Μονακό χθες έκανε double και σήμερα... βαράει διάλυση
Διαλυμένη, αλλά ψυχωμένη: Οι παίκτες της Μονακό ολοκλήρωσαν το εγχώριο double με «break» στο Game 5 του Παρισιού και σε λίγες ώρες ίσως να μη βρίσκονται καν στο Πριγκιπάτο!
Στα μέσα της σεζόν έχασαν τον προπονητή τους, τον Βασίλη Σπανούλη. Υπήρξαν εσωτερικές συρράξεις. Απειλήθηκαν με... απόλυση και έμειναν απλήρωτοι για αρκετό καιρό. Καταταλαιπωρήθηκαν από τραυματισμούς. Τους επιβλήθηκαν ποινές. Κι όμως, δεν τα παράτησαν και δικαιώθηκαν! Οι παίκτες της Μονακό είναι πραγματικοί ήρωες για το μπασκετικό τμήμα της ομάδας. Ο ορισμός του «παίζω για τη φανέλα».
Το βράδυ της Τρίτης (23 του Ιούνη), η Μονακό κατάφερε να «σπάσει» την έδρα της Παρί στο Game 5 των τελικών της γαλλικής λίγκας και να επιστρέψει στον θρόνο. Δείγμα του πόσο δεμένο είναι το σύνολο που διεύθυναν οι Μαρκοϊσβίλι και Γκλαντίρ, ο Μάικ Τζέιμς που φημολογούταν ότι ήδη είχε ξεκινήσει τις διακοπές του μακριά από το Πριγκιπάτο, εμφανίστηκε πριν τον αγώνα και πάτησε παρκέ φορώντας στη φανέλα του τον αριθμό «32» του τιμωρημένου Ματ Στράζελ.
Το γκρουπ της «RocaTeam» έδωσε μία υπόσχεση, λίγες ημέρες αφότου μαθεύτηκε ότι ο Αλεξέι Φεντόριτσεφ δεν είναι πια σε θέση να υποστηρίξει το project. Η ομάδα θα έμενε ενωμένη και θα πάλευε μέχρι τέλους. Δύο ημέρες πριν την έναρξη των playoffs της EuroLeague, κατά τη διάρκεια των οποίων τέθηκαν αντιμέτωποι με τον Ολυμπιακό που τους «σκούπισε», οι Μονεγάσκοι αν και ελλιπείς κέρδισαν τον τελικό του Κυπέλλου Γαλλίας. Πριν μερικές ώρες, ολοκλήρωσαν το εγχώριο double.
Και θα μπορούσαν απλούστατα να παραιτηθούν αρκετά νωρίτερα. Να γυρίσουν την Ευρώπη, να διαπραγματευτούν τα νέα τους συμβόλαια με μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων και να απολαύσουν τα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ που έχουν εισπράξει μέχρι στιγμής στην καριέρα τους. Σχεδόν όλοι όσοι απαρτίζουν τον βασικό κορμό της ομάδας από το Μόντε Κάρλο, έχουν ήδη εξασφαλίσει το μέλλον τους.
Ο Μπλόσομγκεϊμ έχει συμφωνήσει με την Dubai BC, το ίδιο κι ο Ντιάλο. Ο Οκόμπο, πιθανότατα θα τους ακολουθήσει. Ο Κεβάριους Χέιζ πρόκειται να ενταχθεί στο ρόστερ της Φενέρμπαχτσε. O Στράζελ στο δυναμικό της Εφές. Ο Τζέιμς είχε «κλείσει» στην Μπαρτσελόνα (deal που εν τέλει «χάλασε», βέβαια). Ο Μίροτιτς θα αποχωρήσει επίσης από το Μονακό και ο Τάρπεϊ συνδέεται με τα μεταγραφικά της Παρί.
Ξεκαθάρισαν ότι θα δώσουν τα πάντα για να σώσουν μία... χαμένη σεζόν. Όχι απλά την έσωσαν, λοιπόν, αλλά οδήγησαν το κλαμπ και σε κάθε κορυφή του γαλλικού μπάσκετ. Οι προαναφερθέντες κέρδισαν δύο τίτλους κόντρα σε κάθε πιθανότητα και κάθε αντίξοη συνθήκη. Κόντρα στη λογική. Έπαιξαν μπάσκετ για την περηφάνεια τους, για λογαριασμό ενός οργανισμού που δεν είχε τίποτα άλλο να τους προσφέρει και αποχωρούν... σήμερα κιόλας από το Πριγκιπάτο γεμάτοι περηφάνεια. Με το κεφάλι ψηλά!