Η Μπέριλ ζήτησε να αποσυρθεί η φανέλα του ΜακΚίσικ από τον Ολυμπιακό
Η Μπέριλ ΜακΚίσικ, τόνισε πως θα ήθελε να δει τη φανέλα του άντρα της να αποσύρεται μετά από επτά χρόνια στον σύλλογο.
Μετά από επτά σεζόν κοινής πορείας, Ολυμπιακός και Σακίλ ΜακΚίσικ ολοκλήρωσαν μία άκρως επιτυχημένη συνεργασία τίτλων και αμοιβαίου σεβασμού. Η ερυθρόλευκη ΚΑΕ αποχαιρέτησε τον Αμερικανό που ήδη από νωρίτερα είχε αναρτήσει το δικό του farewell στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.
Η σύζυγος του ΜακΚίσικ, Μπέριλ, αποχαιρέτησε και αυτή με τον τρόπο της τον Ολυμπιακό, με προσωπική της ανάρτηση στα social media. Σύμφωνα με τη δικό της μήνυμα, ο άντρας της έδειξε στους «ερυθρολεύκους» την απόλυτη αφοσίωση. Για αυτό... αποσύρτε τη φανέλα του!
Το μήνυμα της Μπέριλ ΜακΚίσικ
«Επτά σεζόν. Μια φανέλα. Ένας σύλλογος.
Ο μακροβιότερος Αμερικανός στην ιστορία του Ολυμπιακού.
Αν η αφοσίωση σημαίνει ακόμα κάτι στον αθλητισμό... Αποσύρτε τη φανέλα του».