Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός... καλωσορίζει στο ποδοσφαιρικό ΟΑΚΑ την μπασκετική ομάδα
Θετική η ΠΑΕ στο ενδεχόμενο διεξαγωγής αγώνα μπάσκετ στο ποδοσφαιρικό γήπεδο του ΟΑΚΑ.
Θετική διάθεση δείχνει η ΠΑΕ Παναθηναϊκός για μία ιστορική αναμέτρηση που μπορεί να διεξαχθεί στο ποδοσφαιρικό γήπεδο του ΟΑΚΑ.
Όπως έγινε γνωστό τις προηγούμενες ώρες, οι σκέψεις των ανθρώπων του «τριφυλλιού» σχετικά με το πού θα διοργανωθεί το τουρνουά "Παύλος Γιαννακόπουλος", είναι πολλές και η κάθε ιδέα εντυπωσιακή. Επικρατέστερο πλάνο, όμως, είναι οι ημιτελικοί (29/09) να παιχτούν στο Κλειστό των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων, ενώ ο τελικός (20/09) στο ανοικτό ΟΑΚΑ. Σαφώς, κάτι τέτοιο θα προκαλούσε παροξυσμό. Πάνω από 70.000 φίλοι του Παναθηναϊκού θα έχουν τη δυνατότητα να παρευρεθούν, εάν η ιδέα υλοποιηθεί.
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, η οποία θα χρησιμοποιεί το Ολυμπιακό Στάδιο ως έδρα την προσεχή αγωνιστική περίοδο, αντιμετωπίζει με ιδιαίτερα θετικό τρόπο την πρωτοβουλία. Οι «πράσινοι» εμφανίζονται πρόθυμοι να στηρίξουν κάθε ενέργεια που ενισχύει την προβολή του συλλόγου, προάγει τη συσπείρωση όλων των τμημάτων και αναδεικνύει τη δυναμική της παναθηναϊκής οικογένειας.
Στο ίδιο πλαίσιο, η διοίκηση του «Τριφυλλιού» εξετάζει το ενδεχόμενο να αιτηθεί ειδικό κλειδάριθμο κατά την κλήρωση του νέου πρωταθλήματος, ώστε η ομάδα να αγωνιστεί εκτός έδρας το διήμερο 19-20 Σεπτεμβρίου. Με αυτόν τον τρόπο, το Ολυμπιακό Στάδιο θα παραμείνει διαθέσιμο για τη διεξαγωγή της μεγάλης εκδήλωσης.