Η πρώτη εικόνα του Ομπράντοβιτς με τη φανέλα του Παναθηναϊκού (video)
Σείστηκε το ΟΑΚΑ στην είσοδο του Ζέλικο Ομπράντοβιτς φορώντας τη φανέλα του Παναθηναϊκού για πρώτη φορά μετά από 14 χρόνια!
Απίστευτες εικόνες στο κλειστό των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων! Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς με τη συνοδεία του Δημήτρη Γιαννακόπουλου έκανε την είσοδό του στην κεντρική σάλα του T-Center, για να παρουσιαστεί ως ο νέος προπονητής του Παναθηναϊκού!
Ο θρυλικός «Ζοτς» αφού βγήκε στο OAKA, βρέθηκε μπροστά στον κόσμο του Παναθηναϊκού ο οποίος κατέκλυσε τις κερκίδες για να τον υποδεχθεί, σήκωσε το χέρι του και τους χαιρέτησε με χαμόγελο στο προσωπό του. Τότε, άκουσε το όνομά του ρυθμικά από τους χιλιάδες φίλους των «πρασίνων»!
Μάλιστα, ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς, εμφανίστηκε και με μπλουζάκι του Παναθηναϊκού σε λευκή απόχρωση. Η πρώτη φορά, έπειτα από 14 χρόνια όπου πέρασε μακριά από την ομάδα της καρδιάς του.