Η Σαμπαλένκα για την αύξηση των χρηματικών επάθλων στο Wimbledon: «Είναι μια καλή αρχή»
Η Αρίνα Σαμπαλένκα, στη συνέντευξη Τύπου του Wimbledon, αναφέρθηκε στην αύξηση των χρηματικών επάθλων και υπερασπίστηκε για ακόμη μια φορά τους συναθλητές της.
Την Δευτέρα (29/6) θα ανοίξει η αυλαία του Wimbledon, με τους αθλητές και τις αθλήτριες να παίρνουν μέρος στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου, μια μέρα πριν την πρεμιέρα τους στο κορτ.
Πέρα από τα αγωνιστικά ζητήματα, αρκετοί ήταν αυτοί που στάθηκαν στην αύξηση των χρηματικών επάθλων, με το Wimbledon να ανακοινώνει αύξηση 20%, λίγες ημέρες πριν το πρώτο σερβίς. Η Αρίνα Σαμπαλένκα αναφέρθηκε σε αυτό το ζήτημα και είπε πως είναι μια καλή αρχή, αλλά υπάρχει ακόμα δρόμος για να μπορέσουν οι αθλητές να λαμβάνουν τα χρήματα που τους αξίζουν: «Είναι ένα πολύ καλό πρώτο βήμα. Αν όμως κοιτάξετε τα χρηματικά έπαθλα των τελευταίων δέκα ετών και τα συγκρίνετε με το 2016, ουσιαστικά βρίσκονται περίπου στο ίδιο επίπεδο, γιατί ενδιάμεσα είχαν μειωθεί. Ελπίζω ότι σύντομα θα καθίσουμε όλοι στο ίδιο τραπέζι, θα διαπραγματευτούμε και θα καταλήξουμε σε μια συμφωνία με την οποία θα είναι όλοι ευχαριστημένοι, ώστε να μη χρειαστεί να ξαναφτάσουμε σε αυτή την κατάσταση».
Η Λευκορωσίδα Νο1 στον κόσμο, στη συνέντευξη Τύπου, πρόσθεσε πως σχεδόν όλοι οι κορυφαίοι τενίστες και τενίστριες καταβάλουν μεγάλη προσπάθεια για να αυξηθούν τα χρήματα και αγωνίζονται και για αθλητές με λιγότερη φήμη, που τα βγάζουν πέρα δύσκολα: «Δεν το κάνουμε για εμάς. Το κάνουμε για ολόκληρο το tour. Το κάνουμε για τους παίκτες που βρίσκονται χαμηλότερα στην κατάταξη και πραγματικά δυσκολεύονται ακόμη και να πληρώσουν έναν προπονητή. Δεν είναι εύκολη η ζωή για αυτούς τους αθλητές. Αγωνιζόμαστε για εκείνους και πιστεύω ότι ο κόσμος το καταλαβαίνει».
Επιπλέον, η Σαμπαλένκα ανέφερε πως οι αθλητές θα συνεχίσουν να αγωνίζονται, αλλά ως ένδειξη διαμαρτυρίας, θα αποφεύγουν συνεντεύξεις με δημοσιογράφους, ή δεν θα αφιερώνουν πολύ χρόνο σε αυτές. Αυτή θα είναι η στάση τους μέχρι να κάτσουν να συζητήσουν με τους διοργανωτές και να αυξήσουν τα χρηματικά έπαθλα: «Είμαστε στο γήπεδο, παίζουμε, προσφέρουμε θέαμα. Απλώς περιορίζουμε τις υποχρεώσεις μας απέναντι στα ΜΜΕ, προσπαθώντας να φτάσουμε σε μια λύση που θα ικανοποιεί όλους. Ελπίζω να καθίσουμε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και να βρούμε μια λύση. Εύχομαι να μη χρειαστεί ποτέ ξανά να μποϊκοτάρουμε τα ΜΜΕ ή οποιαδήποτε διοργάνωση. Θέλουμε να καταλήξουμε σε κάτι πραγματικά καλό για όλους».
Τι είπε η Σαμπαλένκα για την παραμονή στο Νο1 και την επιστροφή της Γουίλιαμς
Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η Σαμπαλένκα να συναντήσει στο δρόμο της την Ελένα Ριμπάκινα, η οποία έρχεται με... φόρα στο Wimbledon. Αν η τενίστρια από το Καζακστάν αποκλείσει την Λευκορωσίδα, τότε θα την εκθρονίσει από την κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης της WTA και θα πάρει αυτή τη θέση της.
Αρκετοί δημοσιογράφοι την ρώτησαν για το ενδεχόμενο αυτό, με την Σαμπαλένκα να απαντάει: «Εστιάζω στον εαυτό μου και στη δική μου ιστορία. Ελπίζω ότι στο τέλος αυτού του τουρνουά θα εξακολουθώ να βρίσκομαι στην κορυφή του κόσμου».
Η Σαμπαλένκα ρωτήθηκε επίσης και για την μεγάλη επιστροφή της Σερένα Γουίλιαμς στα κορτ, με την Αμερικανίδα να συμμετέχει και στο Wimbedon: «Δεν ξέρω μέχρι πού μπορεί να φτάσει, όμως ανυπομονώ πραγματικά να τη δω να αγωνίζεται. Είναι απίστευτο. Άκουσα ότι είπε πως επιστρέφει για να μπορέσουν τα παιδιά της να τη δουν να αγωνίζεται και ότι είναι πολύ ενθουσιασμένα με αυτή την ιδέα. Αυτό που κάνει είναι φανταστικό. Άλλωστε μιλάμε για τη Σερένα Γουίλιαμς, οπότε όλος ο κόσμος θα έχει στραμμένη την προσοχή του πάνω της. Η επιστροφή της θα προσελκύσει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το τένις και αυτό είναι πολύ θετικό για το άθλημά μας. Ανυπομονώ πραγματικά να τη δω να παίζει».