Αδιανόητο: Η Σουηδία προπονείται σε γήπεδο που... γκρεμίζεται (video)
Η Σουηδία ετοιμάζεται για τη νοκ-άουτ φάση του Μουντιάλ και προπονείται σε ένα γήπεδο γεμάτο χαλάσματα και γκρεμισμένες κερκίδες.
Η Σουηδία... περιμένει αλλά είναι σχεδόν σίγουρη πως θα βρίσκεται στη νοκ-άουτ φάση του Μουντιάλ 2026. Οι τέσσερις βαθμοί που συγκέντρωσε στη φάση των ομίλων, είναι αρκετοί για να τη στείλουν στους «32», ως μια εκ των καλύτερων ομάδων που τερμάτισαν στην τρίτη θέση. Όπως και να έχει όμως, θα πρέπει να περιμένει μέχρι να τελειώσουν όλες οι αναμετρήσεις για να χαρεί.
Επομένως, οι Σκανδιναβοί βρίσκονται στη βάση τους, στο Ντάλας όπου και προπονούνται σε φουλ ρυθμούς για να παραμείνουν σε αγωνιστική ετοιμότητα, μέχρι να εκκινήσουν οι επίσημες αγωνιστικές υποχρεώσεις για ακόμα μια φορά.
Ωστόσο, αν κάτι συγκεντρώνει αρκετό ενδιαφέρον, είναι το γεγονός πως πραγματοποιούν τις προπονήσεις τους σε ένα γήπεδο το οποίο θυμίζει περισσότερο μια βομβαρδισμένη πόλη, παρά το Τέξας. Και αυτό γιατί, το μισό γήπεδο είναι... γκρεμισμένο!
Η προετοιμασία της Σουηδίας λαμβάνει χώρα στο «Toyota Stadium», την έδρα της Dallas FC. Το γήπεδο, δεν χρησιμοποιείται για αγώνες του Παγκοσμίου Κυπέλλου, καθώς εδώ και αρκετές εβδομάδες έχει εκκινήσει η ανοικοδόμησή του και η ανακαίνισή του. Βασικό κομμάτι αυτής, ήταν το γκρέμισμα της ανατολικής κερκίδας και το χτίσιμό της από την αρχή. Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν, το ένα κομμάτι του γηπέδου είναι διαλυμένο.
Η Σουηδία όμως, καλείται να προπονηθεί και το προκαθορισμένο γήπεδο για αυτή τη διαδικασία, είναι το «Toyota Center». Επομένως αντί να κάνουν το ζέσταμά τους υπό κανονικές συνθήκες, ο Ίσακ και η παρέα του αναγκάζονται να χαζεύουν όλο το πρωί και όλο το απόγευμα, ένα μάτσο χαλάσματα, σιδερένιες πεταμένες δοκούς και τόνους από γκρεμισμένα τσιμέντα. Μια μάλλον... ιδιαίτερη κατάσταση που δεν συναντάται συχνά, ιδιαίτερα σε αυτό το επίπεδο.