Η υπόσχεση του Ομπράντοβιτς στον κόσμο του Παναθηναϊκού
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έδωσε τη δική του υπόσχεση στον κόσμο του Παναθηναϊκού, πριν εκκινήσει τη δεύτερη θητεία του στην ομάδα.
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς, μιλώντας για το μέλλον του στον Παναθηναϊκό, έδωσε μια ξεκάθαρη υπόσχεση στον κόσμο της ομάδας.
Πως δηλαδή, ότι και να έγινε στο παρελθόν, ότι και να έγινε στην ιστορία, πρέπει να κοιτάζεις τόσο το τώρα, όσο επίσης και το μετά. Η υπόσχεσή του, είναι πως πάντοτε θα βρίσκεται «εδώ» και θα σκέφτεται τον σύλλογο πάντα!
Η υπόσχεση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς
«Δεν μπορώ να ξεφύγω από αυτό. Ό,τι κι αν κάνω θα υπάρχει αυτό. Το παρελθόν είναι καλό, αλλά πρέπει να κοιτάζεις το παρόν και το μέλλον. Ό,τι καταφέραμε την πρώτη φορά ήταν επειδή ήμασταν οικογένεια. Μπορώ να υποσχεθώ κάτι. Πως δηλαδή θα είμαι εδώ και θα σκέφτομαι τον σύλλογο».