«Κατέλαβε» τα Social Media της Euroleague ο Παναθηναϊκός με 71 εκατομμύρια προβολές!

Ο Παναθηναϊκός είναι η ομάδα με τις περισσότερες προβολές στα Social Media της Euroleague, όπως γνωστοποίησε με δημοσίευσή του.
Πηγή: Eurokinissi
Πηγή: Eurokinissi

Η Euroleague, προφανώς και έχει καταγραφή των προβολών και των αλληλεπιδράσεων που έχει ο κόσμος στα Social Media, με κάθε ομάδα που εντάσσεται στη Λίγκα.

 Την εφετινή σεζόν, ο Παναθηναϊκός, είναι η ομάδα στη διοργάνωση, με τις περισσότερες αλληλεπιδράσεις και προβολές σε όλα τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, με 71.8 εκατομμύρια προβολές, ενώ η έχει διαφορά περί των 14 εκατομμυρίων από τη δεύτερη ομάδα!

Η  ανακοίνωση αυτή από την Πράσινη ΚΑΕ, έρχεται λίγη ώρα μετά τη γνωστοποίηση της εξάντλησης των εισιτηρίων διαρκείας της για την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο και εν μέσω απίστευτου ενθουσιασμού για τη σειρά Playoffs με την Αναντολού Εφές, η οποία κάνει τζάμπολ την ερχόμενη εβδομάδα, στις 22 Απριλίου και 21:30 το βράδυ. Προφανώς και τα δυο παιχνίδια που θα διεξαχθούν στο ΟΑΚΑ έχουν γίνει Sold-out πριν καν γνωστοποιηθεί ο αντίπαλος του «Επτάστερου».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ