Λεκλέρ: «Ο Αντονέλι το παράκανε, ήταν πιο επιθετικός από όσο θα έπρεπε»

Αρκετά εκνευρισμένος ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ έπειτα από τη σύγκρουσή του με τον Κίμι Αντονέλι, καθώς δεν κατάφερε να τερματίσει στο grand prix.
Ο Σαρλ Λεκλέρ/ Πηγή: Imago/ Marco Canoniero
Ο Σαρλ Λεκλέρ/ Πηγή: Imago/ Marco Canoniero

Στον 53ο γύρο του Ολλανδικού grand prix, ο Σαρλ Λεκλέρ είχε μόλις βγει από τα pit και εισήλθε στην στροφή 3. Εκεί, σε μια... έντονη μονομαχία με το μονοθέσιο του Κίμι Αντονέλι, βρέθηκε εκτός πίστας, κάνοντας μια πλήρης περιστροφή. Αυτό το γεγονός τον έθεσε εκτός αγώνα, καθώς η SF-25 του Μονεγάσκου είχε ζημιά και δεν ήταν ικανή να συνεχίσει να τρέχει στην πίστα. 

Ο οδηγός της Ferrari ήταν εξαγριωμένος με τη συμπεριφορά του Αντονέλι την ώρα του αγώνα, καθώς μέσα από ένα μικρό λάθος, ο αγώνας του καταστράφηκε και έχασε πολύτιμους βαθμούς. Μετά τη λήξη του grand prix, ο Λεκλέρ μίλησε στο περιθώριο για τα όσα συνέβησαν μεταξύ εκείνου και του Ιταλού. Μάλιστα, ο νεαρός Κίμι κατάλαβε το λάθος του και επισκέφθηκε το γκαράζ της Ferrari ώστε να ζητήσει συγγνώμη στον Σαρλ.

Οι δηλώσεις του Σαρλ Λεκλέρ

«Ήταν λάθος του Κίμι. Σε μια πίστα σαν αυτή πρέπει να είσαι επιθετικός για να προσπεράσεις, και το παράκανε, ήταν πιο επιθετικός από όσο έπρεπε. Ακούμπησε τον πίσω αριστερό τροχό μου και αυτό ήταν το τέλος του αγώνα μου. Πολύ απογοητευτικό. Τέτοια λάθη μπορούν να συμβούν είτε στην πρώτη είτε στην πέμπτη χρονιά».

«Τα δικά μου ελαστικά δεν ήταν σε τόσο άσχημη κατάσταση, αλλά νομίζω ότι ο γύρος εξόδου του Κίμι ήταν πολύ δυνατός. Η ομάδα πίστεψε ότι θα μας περνούσε ξανά και για αυτό με έβαλαν. Στο τέλος ήμουν απογοητευμένος για ό,τι είχε συμβεί, αλλά δεν νομίζω πως η στρατηγική είναι το μεγάλο ζήτημα σήμερα. Το λάθος του Κίμι ήταν αυτό που πέταξε στα σκουπίδια όλη την προσπάθεια που κάναμε. Μόνο αν τερματίζαμε θα ξέραμε αν η στρατηγική ήταν σωστή ή όχι. Δεν το μάθαμε, γιατί ήρθε η σύγκρουση με τον Κίμι, οπότε είναι δύσκολο να βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα».

Η θέση του Τότο Βολφ στα γεγονότα

Φυσικά, θέση στα όσα συνέβησαν πήρε και ο επικεφαλής του Κίμι Αντονέλι και της Mercedes, Τότο Βολφ, ο οποίος σχολίασε τα όσα είπε ο Λεκλέρ, αλλά και ανέφερε το τι πραγματικά συνέβη.

«Μισό μέτρο θα ήταν αρκετό. Επίσης, ισχύει ότι η ταχύτερη αγωνιστική γραμμή εκεί βρίσκεται ψηλά στην κεκλιμένη στροφή, οπότε αν δεις ένα κενό βουτάς σε αυτό και τότε το αυτοκίνητο υποστρέφει προς τα ψηλά. Πιστεύω ότι έπρεπε να το είχε προσπαθήσει, αλλά το αποτέλεσμα ήταν ατυχές. Είναι κρίμα, για να είμαι ειλικρινής».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ