Λιάνα Κανέλλη για Ομπράντοβιτς: «Χάρηκα πολύ αλλά...» (video)

Η Λιάνα Κανέλλη ήταν καλεσμένη στην εκπομπή «Action Τώρα», όπου μίλησε για το πώς νιώθει για την επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς

Η Λιάνα Κανέλλη στο γήπεδο του Παναθηναϊκού στον αγώνα με τον Άρη / Πηγή: Eurokinissi
Η Λιάνα Κανέλλη στο γήπεδο του Παναθηναϊκού στον αγώνα με τον Άρη / Πηγή: Eurokinissi

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου, η Λιάνα Κανέλλη, ήταν καλεσμένη στην εκπομπή «Action Τώρα» του Action24 όπου εκτός των πολιτικών μίλησε και για την μεγάλη επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς.

Η βουλευτής του ΚΚΕ δεν έχει κρύψει την αδυναμία της για τον Παναθηναϊκό, έτσι στο πλαίσιο αυτής της αγάπης θέλησε να εκφράσει το πώς νιώθει με την επιστροφή του «Ζοτς» ενώ παράλληλα ανέφερε και τη δική της αμφιβολία.

«Χάρηκα πολύ για την επιστροφή, αλλά έχω τις επιφυλάξεις μου. Όχι για τον Ομπράντοβιτς, αλλά για τις ομάδες γενικώς και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται από το κοινό, και τον τρόπο με τον οποίο τα "αφεντικά" λειτουργούν απέναντι στις ομάδες».

Δείτε όσα είπε η Λιάνα Κανέλλη:

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google